- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jestem zalogowany, do konta mam dostęp, jeden folder POWIADOMIENIA nakazuje mi się zalogować, co po kliku nie działa. Dlaczego? czy ktoś ma podobnie .... załączam screen dla wyjaśnienia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam błąd 404 w powiadomieniach co zrobić by się naprawiło ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@zbyszko1- @Client:50285910 nie udało mi się powtórzyć tego błędu, a sprawdzałam to na dwóch przeglądarkach i dwóch kontach, dlatego poproszę Was o wyczyszczenie pamięci podręcznej lub próbę odczytania powiadomień na innej przeglądarce.
Jeśli problem będzie dalej występował dajcie proszę znać 🙂
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
inna przeglądarka i powiadomienia są widoczne ... chociaż dziwi mnie, że będąc zalogowanym jedna zakładka nie działa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po wejściu na konto nie mogę zobaczyć powiadomień karze mi się zalogować albo założyć konto jak próbuję się zalogować to mnie wyrzuca i pokazuje że strona nie istnieje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A czyściłeś przeglądarkę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam 4 powiadomienia do odczytania, ale nie mogę ich odczytać ponieważ dostaję polecenie zalogowania. Kiedy klikam "zaloguj" nie ma żadnej reakcji. Pozostałe opcje działają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@hanulka62 a z jakiego urządzenia korzystasz? Na różnych urządzeniach błąd występuje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@hanulka62 spróbuj proszę wyczyącić pamięć podręczną lub spróbuj odczytać powiadomienia korzystając z innej przegladarki.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W innej przeglądarce działa. Widzę że nie tylko u mnie wystąpił ten problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
po kliknięciu w ikonę -powiadomienia-wyskakuje zaloguj się a jak chcę się zalogować nie mogę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SEMUR74 spróbuj proszę skorzystać z innej przeglądarki i jeśli to pomoże to wyczyść proszę pamięć podręczną tej, z której korzytsasz. Problem nie powinien się powtórzyć.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,nie mogę odczytać powiadomień,wskakuje okienko by się zalogować po kliknięciu"zaloguj"wrzuca
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ZBYSZEK69696 sprawdź proszę czy, gdy korzystasz z innej przeglądarki, problem również występuje, jeśli nie, poproszę o wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądaki.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To tak działa Allegro? Problem pojawia się u wielu użytkowników, w tym u mnie a jedyna rada to zmiana przeglądarki lub czy czyszczenie jej. Obie czynności są uciążliwe, bo przy czyszczeniu tracę dane. To błąd Allegro, jeśli tylko ta jedna zakładka nie działa u wielu użytkowników i może wypadałoby z tym coś systemowo zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Voyage_lodz rozumiem, że może się to wydawać problematyczne, ale nie jest to błąd po naszej stronie. Przeglądarkę internetową powinno się regularnie czyścić, żeby takie problemy nie występowały.
Moderatorka