
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po niecałym roku użytkowania zepsuł się produkt na który na aukcji były dwa lata gwarancji, Wszystko dobrze tylko sprzedający nie odpowiada na moje wiadomości na allegro i maile, co w takiej sytuacji zrobić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@krisssrastafaraj
Sprawdź w warunkach gwarancji: kto jest gwarantem ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@krisssrastafaraj Ale napisz tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... , dostanie powiadamianie i będzie musiał się odezwać, a to firma czy prywatny sprzedający?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@krisssrastafaraj Są dwie ścieżki reklamacji ( gwarancja dobrowolna lub rękojmia obowiązkowa 2 lata na nowe i rok na używane produkty ) przemyśl na co lepiej się powołać ?
Reklamacja z tytułu gwarancji może nie wszystko obejmować, przeczytaj kartę gwarancyjną.
A reklamacja z tytuły rękojmi jest do roku gdzie się domniema że wada była w produkcje, a po roku do dwóch lat musisz Ty udowodnić że wada była w momencie zakupu 😞
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ok w koncu odpisali... po tygodniu