anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z gwarancją ...

Client:105465948
#1 Nowicjusz#

Witam , kupiłem ekspress samochodowy , działał dwa miesiące, odesłałem do sprzedającego , dostałem informację że zostanie odesłany do producenta na gwarancję , i tak już ponad 2 miesiące żadnej odpowiedzi ... Czekam ,co jakiś czas wysyłam zapytania ale dostaje tylko informacje że nic jeszcze producent nie stwierdził w tej sprawie , że czekamy za informacja ... 

Co mogę zrobić bo to już trwa za długo ... ? @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Sprzedający ma 14dni na rozpatrzenie reklamacji jak reklamujesz u niego, jak odpowiedział, najlepiej to otwórz dyskusję, masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

NipponShorty
#15 Entuzjasta#

@LEW433 "odesłałem do sprzedającego , dostałem informację że zostanie odesłany do producenta na gwarancję" więc poszło gwarancją. Dyskusja jedynie może przyspieszyć bieg zdarzeń ale skoro klient oddał towar na gwarancję to najpierw @Client:105465948 zapoznaj się z kartą gwarancyjną oraz zasadami gwarancji gdyż u każdego producenta wygląda to inaczej.

oznacz moderatorów

fox_paws
#15 Entuzjasta#

@NipponShorty A kto o tym zdecydował, że "poszło gwarancją"? Decyzja należy do kupującego, a nie sprzedawcy.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#15 Entuzjasta#

@fox_paws Bo nie widzę by kupujący napisał że zareklamował produkt.

oznacz moderatorów

fox_paws
#15 Entuzjasta#

@NipponShorty To po co odsyłał? Znudził mu się już ekspres?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:105465948. Widzę, że przed chwilą rozpocząłeś Dyskusję ze sprzedającym.
W ciągu 24h powinien przedstawić swoje wyjaśnienia. Po upływie tego czasu będziesz mógł również poprosić o pomoc naszych doradców.

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów