anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z informacjami na etykiecie

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:48954017
#7 Wielbiciel#
  • Kupiłem produkt, ale dopiero już po transakcji zauważyłem, że nadal mam wpisany stary numer. Zmieniłem już na mój obecny, ale sprzedającemu nadal się drukuje stary. Dostane smsa z kodem do poczkomatu na nowy? Jak nie to, co mam zrobić, by to naprawić?
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48954017 Jesteś w kontakcie ze sprzedającym? Czy on nie może wprowadzić zmiany przy nadawaniu przesyłki?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:48954017
#7 Wielbiciel#

Pisałem z sprzedającym i on mówi, że drukuje się mój stary numer.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:48954017 sprzedawca może zmienić numer podczas generowania etykiety , ALE !!! musi o tym wiedzieć  ,sama zmiana w systemie nie poinformuje sprzedawcy . Nie , nie otrzymasz kodu na nowy jeśli sprzedawca przygotował lub nadał przesyłkę , kod do odbioru znajdziesz w informacji e-mail lub w szczegółach zakupu u góry po lewej stronie . Pamiętaj !!! podczas odbioru paczki użyj starego numeru tel .

oznacz moderatorów