anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z koszykiem

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:92909074
#7 Wielbiciel#

Witam,dodałam duża ilość produktów do koszyka i od tamtej pory nie mogę wejść w koszyk pojawia się od kilku dni komunikat że wystąpił błąd co mogę z tym zrobić żeby zobaczyć koszyk?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
xyz96
#21 Demiurg#

Mogłabyś wyczyścić lub zmienić przeglądarkę, ale nie wiem, czy czyszczenie teraz nie opróżnia koszyka. Dawniej opróżniało. 

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

Zmiana przeglądarki. 

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:92909074 1 opcja - włącz inną przeglądarkę, wyczyść tylko jej pamięć podręczną. Są do tego programy, bezpłatne też, i wtedy spróbuj wejśc na Allegro.

2 opcja - włącz komputer w "trybie awaryjnym z obsługą sieci" i wtedy wejdź na Allegro.

oznacz moderatorów
Client:92909074
#7 Wielbiciel#

Zaktualizowałem aplikacje i działa 

oznacz moderatorów