anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z kupującym

MAMY ROZWIĄZANIE!
godinwood12
#7 Wielbiciel#

Witam.

Dnia 15.05.2025 r. sprzedałem na Allegro Lokalnie przedmiot o nazwie „Zestaw gier na PlayStation 4”. W opisie aukcji wyraźnie zaznaczyłem, że płyty posiadają rysy, jednak są sprawne i nadają się do użytkowania gdyż były to moje gry. Informację że rysy w użytkowaniu nie przeszkadzają również przekazałem kupującemu w wiadomości prywatnej.

Dnia 21.05.2025 r. kupujący otworzył dyskusję, wskazując jako powód: „produkt uszkodzony, ale paczka jest cała”. W odpowiedzi zaproponowałem możliwość zwrotu towaru na wskazany przeze mnie paczkomat w celu jego weryfikacji i udokumentowania, że gry działają prawidłowo mimo zarysowań.

Kupujący odpowiedział jednak cytuję:
„Proszę Pana nie mam zamiaru wysyłać ich ponownie jeszcze na mój koszt.”
W związku z tym poinformowałem go, że nigdzie nie została wskazana konieczność pokrywania kosztów zwrotu przez kupującego oraz że rozpatrzenie reklamacji możliwe jest dopiero po otrzymaniu zwrotu towaru.

Kupujący dalej jednak odmawia odesłania towaru i żąda pełnego zwrotu środków, mimo że nie umożliwił mi weryfikacji zasadności reklamacji.

Z mojej strony dopełniłem obowiązku poinformowania o stanie towaru w opisie aukcji, jasno przedstawiłem procedurę zwrotu oraz zadeklarowałem gotowość do rozpatrzenia reklamacji po fizycznym otrzymaniu gier.

W związku z powyższym, uprzejmie proszę o wsparcie i interwencję Supportu w celu sprawiedliwego rozwiązania tej sprawy. Mam uzasadnione obawy, że kupujący dąży do uzyskania zwrotu pieniędzy bez zwrotu towaru, co może stanowić nadużycie mechanizmu ochrony Allegro Protect.  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @godinwood12, dziękuje za zgłoszenie Twojego problemu.
Konsultuję Twoją sprawę z odpowiednim działem i jak tylko otrzymam odpowiedź, wrócę tutaj do Ciebie.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów
matt_rose
Moderator
Moderator

@godinwood12 Z informacji które uzyskałem, nasz konsultant wypowiedział się w dyskusji którą prowadzisz 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów
pecela
#19 Nestor#

@godinwood12

Prawo do reklamacji nie przyjmuje kupującemu w stosunku do wady, o której wiedział w momencie zakupu.

A co działania, to tu może być problem. To że gry działają bez problemu na twojej konsoli, nie oznacza że będą działać na innej. 

oznacz moderatorów
godinwood12
#7 Wielbiciel#

Jasne rozumiem lecz jako uczciwy sprzedawca chcę przyjąć reklamację i przedstawić że jest w błędzie lecz z tego co ja czytam to ten oto "handlarzyk" nie chce odesłać płyt tylko chce spowrotem kasę. 

Również zaznaczyłem w aukcji: Przed licytacja prosze się zastanowić gdyż nie przyjmuję rękojmi.

oznacz moderatorów