Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej kochani. Mam pytanie odnośnie ciekawej sytuacji ze zwrotem. Zakup od firmy, drobiazg - płyta Blu-ray. Przyszła w kiepskim stanie wiec postanowiłem zwrócić. I tu zaczyna się zabawa. Owinąłem opakowanie gęsto folią bąbelkową i wio w kopertę. Po kilku dniach dostaje maila z Inpost, że przesyłka uległa uszkodzeniu i mam dać dyspozycje co dalej. No ale patrze na zamieszczone zdjęcia a tam resztki papieru koperty bez zawartości... Jest protokół z tego itd. Co dalej? Zakup za grosze bo to jakieś 50zł ale po prostu ciekawi mnie procedura. Co mam im napisać? Jak nie dam znać w ciągu 3 dni to odeślą mi te resztki? Mam za sobą setki przesyłek, ale to jest coś nowego.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@Djdidzejek a w jakim opakowaniu dostałeś te paczkę. Też w kopercie?
Folia bąbelkowa + czarny stretch.
podeślesz link do wątku ze screena?
@Djdidzejek To zdjęcie nie jest żadnym dowodem, to jest "jakieś zdjęcie" Na zdjęciu brakuje chociażby etykiety nadawcy lub kodu zwrotu, możesz wierzyć na słowo że to twoja przesyłka albo domagać się przedstawienia konkretnych dowodów.
Natomiast na pytanie co dalej chyba trzeba poprosić o wyrzucenie tych resztek do śmieci, albo zgłosić problem sprzedającemu tak jak LEW radzi.
Jednak skoro InPost przyznaje się do uszkodzenia przesyłki to może oni wypłacą ci odszkodowanie ? Jaka jest opinia przedstawiciela @InPost , poprosimy o komentarz ??
Mam oczywiście więcej zdjęć. Z wiadomych względów nie wrzuciłem tu tych, na których widnieje etykieta, dane itd. To moja przesyłka - widać mój odręcznie wpisany nr zwrotu itd.
Po odstąpieniu od umowy zakupu nie jesteś już właścicielem towaru, więc rób jak ci radzą sprzedający a będziesz miał problemy albo jak Ci radzę i niech reklamują ci co do nich to należy.
Już poszło info do sprzedawcy wg Twoich wskazówek.