anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z odbiorem przesyłki na Poczcie Polskiej

Joylee0
#8 Zapaleniec#

Dobry wieczór dokonałam zakupu jdnak nie byłam w stanie odebrać przesyłki ponieważ zostałam wprowadzona w błąd przez listonosza który zostawił awizo na którym widnieje informacja że przesyłka jest do odbioru w ciągu 14 dni od momentu pozostawienia tego awizo. Wedle tego awizo miałam czas do 24 lutego na odbiór.

 

Dodam tylko że podczas transakcji używam kuponu Allegro. Dzięki temu cena produktu była bardzo atrakcyjna.

 

Chciałabym w jakiś sposób Jednak odebrać te zakupione przeze mnie produkty.

 

 

Czy jest możliwość odesłania w takim przypadku przesyłki ponownie do mnie.

Ewentualnie czy jest możliwość odzyskania tego kuponu Allegro abym mogła go ponownie wykorzystać i dokonać zakupu?

Dodam Iż mogę zrobić zdjęcie awizo jako jako dowód iż zostałam wprowadzona w błąd.

 

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odpowiedź i pomoc.

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Joylee0 Z Twojego opisu wynika, że przesyłka z zamówieniem wróciła do sprzedającego, więc to z nim musisz uzgodnić, czy jest możliwość, aby wysłał do Ciebie paczkę ponownie. Możesz skontaktować się z nim przez centrum wiadomości, dokładnie tutaj

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Najlepiej to  odstąpić od umowy zakupu środki i kupon wrócą na konto, inna możliwość to dogadanie się ze sprzedającym ale raczej trzeba za ponownie wysłanie zapłacić.

oznacz moderatorów

Joylee0
#8 Zapaleniec#

To jest też dobry pomysł z odstąpieniem od umowy jednak kupon był ważny do zrealizowania tylko do 12.02.2023 Ciekawe czy zostanie ze względu na zaistniałą sytuację zwrócony chociażby na jeden dzień?  Co byłoby fantastycznym rozwiązaniem.@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Dorwij tego listonosza i zarządzaj od niego zapłaty za ponowną przesyłkę 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Joylee0 reklamacja do poczty za błąd listonosza plus opłacenie ponownej wysylki do ciebie u sprzedawcy niech poczta odda kasę za ponowną wysyłkę i naliczony oplatę za zwrot do sprzedawcy 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Joylee0 to ile tych dni minęło od pozostawienia pierwszego awizo?

oznacz moderatorów

Joylee0
#8 Zapaleniec#

Nie całe dziesięć wliczając weekend.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Joylee0 a pytałeś się na poczcie czemu odesłali wcześniej?

oznacz moderatorów

pecela
#16 Inspirator#

Jaki to był rodzaj przesyłki?

oznacz moderatorów