
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Mam problem z płatnością BLIK za zamówienie. Pieniądze z konta pobrało, a w zakładce Moje zakupy płatność jest nieudana i widnieje jako nieopłacona. Proszę o pomoc

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
zaplacilam wczoraj blikiem, dostałam info ze blik nie został zaakceptowany a pieniadze z konta pobrało. skontaktowałam sie ze sprzedajacym i nie otrzymał zapłaty. co w takiej sytuacji?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam taką samą sytuację. Środki nadal nie wróciły na konto.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Do 3dni wracają!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wykonując płatność blikiem,dostalem informacje że platnosc została anulowana, pieniądze z konta poszły, na allegro stoi że nie dokonano płatności, co teraz zrobić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wczorajsze problemy z płatnością BLIK były związane z problemami technicznymi w jednym z banków. Jeśli przy Waszych zamówieniach, płatność wciąż ma wciąż status "anulowana" lub "nieudana", musicie ją ponowić przez kliknięcie w przycisk [Ponów płatność], a następnie wybierać ponownie opcję dostawy oraz metodę płatności. Pobrane już środki powinny wrócić automatycznie na Wasze konta maksymalnie w przeciągu 3 dni. Jeśli tak się nie stanie, prosimy o zgłoszenia tutaj. Będziemy to wyjaśniać.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam 10.10 zrobiłam zakupy płacąc blikem i pieniądze zostały pobrane mi z konta a zakupy są nie opłacone. Czekam na zwrot pieniędzy ale jeszcze nic nie wpłynęło na moje konto.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Marcin01010, możesz podać numer zamówienia? Poproszę Cię też o potwierdzenie wykonania płatności - prześlij je, proszę, na spolecznosc@allegro.pl
Zweryfikujemy to. 🙂
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mogę nic kupić blikiem , czy jest jakaś awaria? Bank podaje info,że transakcja nie została zreal

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przy płatności za zakupy, próbowałam zapłacić blikiem, jednak każda z płatności była z komunikatem, że nie została zrealizowana. Dlatego zapłaciłam przelewem, który został przyjęty. Po opłaceniu okazało się, że pieniądze z konta zostały pobrane, dwa razy blik i raz przelew. Czy allegro zwróci pieniądze?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mi pobrało raz blikiem. Ale na Allegro widnieje że zakup nieopłacony
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli to płatność za ten sam zakup to musi samo wrócić tam skąd wyszły w ciągu 3dni, te nadmiarowe płatności.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »