anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnością

kardi1984
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Prosze o rozwiazanie problemu. Wyskakuje komunikat:

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz"

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć, @kardi1984 . Kwestię blokady konta możemy wyjaśnić wyłącznie w prywatnej korespondencji mailowej. Proszę, abyś w tej sprawie napisał do nas przez formularz kontaktowy. Sprawa trafi bezpośrednio do działu bezpieczeństwa, który zajmie się Twoim zgłoszeniem i odpowie na pytania dotyczące blokady.  

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów