anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z platnoscia

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:101581530
#7 Wielbiciel#

Witam zaplacilam przelewem payu za zamowiony towar sprzedawca przelewu nie otrzymal co mam zrobic

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101581530 Na początku podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia. Postaramy się pomóc, ale musimy wiedzieć, o jaki zakup chodzi. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:101581530
#7 Wielbiciel#

Płacę przelewem tradycyjnym

Numer zamówienia

nr 529b58b1-e09a-11eb-9db6-67f47e03fe44

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101581530 To zamówienie z piątku. Płatności przelewem tradycyjnym rozliczają się w ciągu kilku dni roboczych. Kiedy wykonałaś przelew? 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Client:101581530
#7 Wielbiciel#

Przelew zostal wykonany 10 lipca poprzez payu

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101581530 Wykonałaś przelew internetowy czy zleciłaś go np. na poczcie?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Client:101581530
#7 Wielbiciel#

Internetowo.w tym samym czasie zamawialam rowniez inne produkty i jutro odbieram w paczkomacie nie rozumiem dlaczego tak jest.dostaje wiadomosci od sprzedajacego ze mam wplacic za zamowienie ale 2 raz dlaczego?????skoro mam potwierdzenie na mailu w skrzynce z banku swojego ze pieniadze przekazalam poprzez payu

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101581530 Inne produkty zamawiałaś 11.07 i 12.07. A transakcja, o którą chodzi jest z 9.07. Płatność do tej transakcji ma status "rozpoczęta". Prześlij potwierdzenie wpłaty na adres spolecznosc@allegro.pl. Sprawdzimy co się stało.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Client:101581530
#7 Wielbiciel#

Ok dzis popoludniu przesle pozdrawiam

oznacz moderatorów
Client:87023999
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
Client:87023999
#7 Wielbiciel#

12405918 na kwotę 280 zl

oznacz moderatorów
Client:87023999
#7 Wielbiciel#

Proszę o zwrot pieniędzy  już zamówiłam gdzie indziej  

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:87023999 Przykro mi, ale na koncie, z którego tutaj piszesz, nie ma zakupu na Allegro ani w tym dniu, ani na tę kwotę. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów