Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zaplacilam przelewem payu za zamowiony towar sprzedawca przelewu nie otrzymal co mam zrobic
@Client:101581530 Na początku podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia. Postaramy się pomóc, ale musimy wiedzieć, o jaki zakup chodzi.
Płacę przelewem tradycyjnym |
Numer zamówienia nr 529b58b1-e09a-11eb-9db6-67f47e03fe44 |
@Client:101581530 To zamówienie z piątku. Płatności przelewem tradycyjnym rozliczają się w ciągu kilku dni roboczych. Kiedy wykonałaś przelew?
Przelew zostal wykonany 10 lipca poprzez payu
@Client:101581530 Wykonałaś przelew internetowy czy zleciłaś go np. na poczcie?
Internetowo.w tym samym czasie zamawialam rowniez inne produkty i jutro odbieram w paczkomacie nie rozumiem dlaczego tak jest.dostaje wiadomosci od sprzedajacego ze mam wplacic za zamowienie ale 2 raz dlaczego?????skoro mam potwierdzenie na mailu w skrzynce z banku swojego ze pieniadze przekazalam poprzez payu
@Client:101581530 Inne produkty zamawiałaś 11.07 i 12.07. A transakcja, o którą chodzi jest z 9.07. Płatność do tej transakcji ma status "rozpoczęta". Prześlij potwierdzenie wpłaty na adres spolecznosc@allegro.pl. Sprawdzimy co się stało.
Ok dzis popoludniu przesle pozdrawiam
12405918 na kwotę 280 zl
Proszę o zwrot pieniędzy już zamówiłam gdzie indziej
@Client:87023999 Przykro mi, ale na koncie, z którego tutaj piszesz, nie ma zakupu na Allegro ani w tym dniu, ani na tę kwotę.