Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Może ktoś mi pomorze od 1 mc nie mogę rozwiązać prostego problemu z allegro. Miałem nadane dwie pufy za 604 zł łącznie. Sprzedawca nadał dwie przesyłki i system allegro ustawił przypadkiem pobranie za dwie czyli łącznie 1208zł pokazałem kurierowi aukcji i wydał mi dwie paczki bo myślałem że szybko się to wyjaśni. Od mc się odbijam kontakt mailowy telefoniczny ze sprzedawcą i allegro i oni nie potrafią tego rozwiązać a allegro ciągle chce od UPS pieniądze. Chce rozwiązać sytuację bo szkoda mi kuriera którego już nawet straszą zwolnieniem. Macie pomysł jak ten problem rozwiązać. Ja już myślałem zgłosić sprawę do prokuratury i mediów bo oficjalne kanały zawiodły
Sprzedawca, tak czy tak otrzyma całą kwotę pobrania, czyli 1208 zł (2x 604 zł). UPS co najwyżej ściągnie sobie brakującą kwotę z wynagrodzenia kuriera (a jak nie będzie chciał płacić, to ściągnie to komornik).
A i nawet jakby Allegro zrezygnowało z kwoty 604 zł, to i tak kurier musi zwrócić te pieniądze firmie (bo pokwitował, że otrzymał 1208 zł, a nie 604 zł). Roszczenie na linii kurier - pracodawca i Allegro - UPS są od siebie niezależne. Finalnie środki i tak trafią na konto sprzedawcy.
Powtórzę raz jeszcze. Nie da się cofnąć opcji pobranie, ani zmienić kwoty pobrania, po doręczeniu przesyłki. I nie to kwestia chcieć, lecz móc.
@pecela jeśli jest tak jak piszesz, to oznacza, że sprzedający kombinuje, jak nie oddać kasy i wkręca kupującemu, że to wina Allegro😉, jutro zapytam mojego kuriera UPS jak to u nich wygląda, bo byłem pewien, że jak UPS dostał 604zł, to tyle przekazał sprzedającemu
Sprzedawca zawsze otrzyma całą kwotę pobrania z doręczonej przesyłki, choć może to nastąpić z opóźnieniem (jak zapewnie w tym przypadku).
@pecela przez miesiąc nie otrzymał pobraniówki🤔 jeszcze mi się tak nie zdarzyło, a sprzedaje już ponad 20 lat na Allegro
Raczej sprzedawca otrzymał już dawno środki. Pytanie tylko jak zachowa się Allegro Finanse, jeżeli za jedno zamówienie wpłyną dwie identyczne wpłaty.
To jeśli jest tak jak piszesz tym bardziej Allegro powinno od miesiąca zareagować i zmusić sprzedawcę do rozliczenia kwoty powyżej 604 a temat od miesiąca olewa. Sprzedawca odbija że Allegro Allegro że sprzedawca. Dlatego napisałem że mam problem z pomocą Allegro.
sprzedawca przed chwilą napisał że on dostał tylko 604 zł. Więc ktoś tutaj kłamie. A pomoc allegro nic nie może pomóc. Tylko chyba pobierają prowizje
Dostał 604 bo ty zapłaciłeś 604
Ups widzi ze powinien dostać 1208 a dostał 604. Stąd manko ma tylko UPS bo trzeba skorygować kwotę pobrania. Post factum? Trzeba to wyjaśnić to zejdą z kuriera
I tu się robi problem, bo nie da się tego zrobić po doręczeniu przesyłki.
Oczywiscie
ale moze wystarczy wymiana pism:
osiwdaczamy ze wygenerowaliśmy błędnie etykiety z błędną kwota pobrania i zamiast 1208 winno być 600z i wysłać do ups.
niech zdejmą sobie u siebie ten błąd jakoś ręcznie
To kwestia prawa pocztowego. Żadne pisma, tu nie pomogą.
Poza tym jak pisałem wyżej kurier potwierdził w momencie wydania przesyłki, że kwotę pobrania otrzymał (terminal wystawił stosowne KP dla każdej przesyłki). Tak więc w jego przypadku anulowanie pobrania i tak nic nie da.
Nie przekonają Cię?