anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z przesyłką pobraniową

kaliciakpiotr
#8 Zapaleniec#

Może ktoś mi pomorze od 1 mc nie mogę rozwiązać prostego problemu z allegro. Miałem nadane dwie pufy za 604 zł łącznie. Sprzedawca nadał dwie przesyłki i system allegro ustawił przypadkiem pobranie za dwie czyli łącznie 1208zł pokazałem kurierowi aukcji i wydał mi dwie paczki bo myślałem że szybko się to wyjaśni. Od mc się odbijam kontakt  mailowy  telefoniczny ze sprzedawcą i allegro i oni nie potrafią tego rozwiązać a allegro ciągle chce od UPS pieniądze.  Chce rozwiązać sytuację bo szkoda mi kuriera którego już nawet straszą zwolnieniem. Macie pomysł jak ten problem rozwiązać. Ja już myślałem zgłosić sprawę do prokuratury i mediów bo oficjalne kanały zawiodły

oznacz moderatorów
65 ODPOWIEDZI 65

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@kaliciakpiotr  no , to życzę powodzenia😁

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@kaliciakpiotr Staram się jedynie wyjaśnić, jak działa nadawanie przesyłek pobraniowych. Widzę, że nasz zespół zajmuje się Twoim zgłoszeniem i oczekujemy na odpowiedź przewoźnika. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kaliciakpiotr
#8 Zapaleniec#

a co ma odpowiedz przewoźnika . Czy ten świat już jest tak głupi. W potrzebujecie w tym allegro 15 osób do tego że 2+2 jest 4 a może u was jest 5.  Wystarczy spojrzeć na aukcje + etykiety przewozowe i poprawić ale chcecie pytać może wróżki z tv. Zresztą niech się już tym  zajmie prokuratura bo według mojego prawnika allegro odpowiada za przesyłkę  i aukcje i na chwilę obecną próbuje wyłudzić 604 zł 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@kaliciakpiotr Wyjaśniam jeszcze raz, to nie jest błąd po naszej stronie, dlatego nie możemy go wyeliminować za pomocą jednego kliknięcia. Kurier nie powinien Ci wydawać towaru, skoro nie uiściłeś pełnej opłaty zapisanej w systemie. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kaliciakpiotr
#8 Zapaleniec#

to jest wasz błąd. Czy ty "kobieto" rozumiesz że allegro pośredniczy w sprzedaży i wysyłce.  A pośrednicząc też za nią odpowiada. To wy jako allegro ciągle ściągacie  ups a nie sprzedawca. I ostatecznie to myślisz że ja sprzedawcy nie proszę o to i sprzedawca olewa temat i wtedy to wy powinniście interweniować. I to jest ta wasza pomoc.  Czas się przerzucić w 100% na **piiip**s. 

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Kto próbuje wyłudzić? Allegro nic nie wyłudziło bo te 604 próbuje odzyskać (nie wyłudzić) UPS. Bo z dokumentów wynika że powinni dostać 1200 zl . Nie wiedza że te 600 jest poprawne bo ze zleceń sprzedawcy widzą że powinni mieć 1200

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@Monika__L  jego prawnik wie lepiej, już nie długo windykacja wpadnie do Allegro i odbiorą te 604zł 😁

oznacz moderatorów

kaliciakpiotr
#8 Zapaleniec#

czytaj ze zrozumieniem a potem pisz ok

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

🤣😆🤣😆🤣😆🤣😆🤣😆🤣😆🤣😆🤣😆

oznacz moderatorów

kaliciakpiotr
#8 Zapaleniec#

UPS dawano sobie wyjaśniło to co 2 dni Allegro wysyła upomnienie o 604 zł . Kierownik odziały UPS napisał mi w mailu jasno dla ups wystarczy informacja  z allegro że to by błąd. Ale allegro przez 1 mc nie umie tego wysłać. Więc jeśli allegro wie o błędzie a dalej egzekwuje pieniądze to znaczy że je wyłudza 

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@kaliciakpiotr "a co ma odpowiedz przewoźnika"

Jeżeli wiesz lepiej, to nie do końca rozumiem, co tu robisz?

Sprzedający wysłał dwie przesyłki pobraniowe (najwyraźniej czegoś nie dopilnował lub coś przeoczył), a przewoźnik nie zrealizował jednej usługi pobrania. Sprawę może wyjaśnić wyłącznie sprzedawca z przewoźnikiem. Twoje przekonanie, że tak nie jest, nie sprawi, że rzeczywistość nagnie się do Twoich oczekiwań. A sugestia, żeby na tym etapie oddawać sprawę do prokuratury, raczej nie pochodzi od jakiegokolwiek prawnika. No ale może musisz samodzielnie się o tym przekonać.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności
oznacz moderatorów

kaliciakpiotr
#8 Zapaleniec#

admin nie ośmieszaj się błąd jest do sprawdzenie w 3 minuty a trwa to 1 mc więc jak tak pracujecie to superr.  I to jest cała śmieszna pomoc allegro "Sprawę może wyjaśnić wyłącznie sprzedawca z przewoźnikiem."  rola allegro to pobieranie prowizji. A co ty myślisz że ja sprzedawcy tego nie zgłaszałem on twierdzi że to winna allegro i zgłasza do allegro aby nie pobierali bo był błąd. To wy ścigacie za opłatę a nie sprzedawca wielki znawco.  Już jeden portal zainteresował się sprawą wielki Adminie.  Allegro pośredniczy w sprzedaży i wysyłce z uzyskanych informacji od kierownika ups to wy wysyłacie zapytania o zapłatę a nie wyjaśnienie.   Dla ciebie 2+2 jest 5 więc po co dyskutować. Więc jeśli allegro wie o błędzie a dalej egzekwuje pieniądze to znaczy że je wyłudza  

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

Nie trzeba pisać do mediów jak wygląda pomoc doradców, wystarczy poczytać na stronach internetowych 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Agent555 Pomoc jak jest wiemy, ale tu zawinił sprzedający i ten co odebrał a nie zapłacił.

oznacz moderatorów

kaliciakpiotr
#8 Zapaleniec#

a za co miał płacić geniuszu  jak była opłata 2x niż zamówienie

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Ale to wiesz tylko ty

a kurier powinien wykonać polecenie pobrania tak jak mu napisano

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zgłaszaj, na kogo?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@kaliciakpiotr nigdy nie generowałeś listu przez WzA to nie wiesz jak to się odbywa i w jaki sposób sprzedawca popełnił błąd (nieświadomie) przy generowaniu 2 lub wiecej listów do jednego zamówienia wszystkie dane się powielają kwota pobrania jak i ubezpieczenie też. Sprzedawca powinien rozbić na dwa listy po 302 zł lub z drugim liście wstawić 0

oznacz moderatorów

kaliciakpiotr
#8 Zapaleniec#

no i co wynika z twoich wypocin?. Że powstał błąd sprzedawca ma to gdzieś allegro ściga za opłatę która nie wynika z aukcji. No geniusz poradź co robisz a nie pisać jak postał błąd. Chyba w takich sytuacjach powinna działać pomoc allegro i pomóc w rozmowę ze sprzedawcą a nie mówić że to nie ich problem i ścigać opłatę co?

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Sprzedawca, tak czy tak otrzyma całą kwotę pobrania, czyli 1208 zł (2x 604 zł). UPS co najwyżej ściągnie sobie brakującą kwotę z wynagrodzenia kuriera (a jak nie będzie chciał płacić, to ściągnie to komornik).

A i nawet jakby Allegro zrezygnowało z kwoty 604 zł, to i tak kurier musi zwrócić te pieniądze firmie (bo pokwitował, że otrzymał 1208 zł, a nie 604 zł). Roszczenie na linii kurier - pracodawca i Allegro - UPS są od siebie niezależne. Finalnie środki i tak trafią na konto sprzedawcy.

Powtórzę raz jeszcze. Nie da się cofnąć opcji pobranie, ani zmienić kwoty pobrania, po doręczeniu przesyłki. I nie to kwestia chcieć, lecz móc. 

oznacz moderatorów