Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ dzień dobry , przypadkowo przez opcję ukryj ( żeby ukryć niespodziankę dla syna) usunęłam zakupiony produkt z którym mam problem - muszę zgłosić reklamację . Czy mogę prosić o przywrócenie ostatnich zakupów ? Dziękuję .
Mam to samo pisze i nikt mi nie przewraca usuniętego zakupu. Ile można czekać? Mogliby dać ludziom możliwość by sami to robili i mieli taką zakładkę. Dlaczego tego nie robią? Trzeba do nich pisać aż to zrobią 😀🎅🏼
@cragem13 Proszę, gotowe! Przywróciłam zakupy na koncie. 😊
@SmartToFajne Podaj proszę z jakiego okresu czasu przywrócić zakupy lub jakie konkretnie zamówienie. 😊