Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Ogólnie wniosek został rozpatrzony pozytywnie, 1 zł przelałem w celu weryfikacji, cena towaru sie nie zmieniła oraz rzecz która chce kupić jest nadal dostępna. Po podpisaniu wstepnej umowy dostałem takiego maila z banku: ''Zamówienie nie zostało potwierdzone co uniemożliwiło nam wykonanie dyspozycji zapłaty''. Może mi ktos powiedziec co to oznacza albo co mam zrobić?
Z góry dziękuje.
Nie wiem ale to jak ze zwykłym zakupem, należałoby zapytać sprzedającego. Skoro środki trafiły do niego z banku to ..? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:108452780, o które zamówienie chodzi? Podasz jego numer?
Próbowałem u dwóch sprzedawców i dwa razy historia sie powtórzyła.
Nr ostatniego zamówienia: QQ5IVRENANR8V769NDQQ
@Client:108452780, rozumiem. Niestety to nie jest poprawny format numeru zamówienia - numer ten znajdziesz w szczegółach zamówienia w zakładce Moje zakupy.
W zakładce moje zakupy niestety nic nie mam.
@Client:108452780, udało mi się odszukać zamówienie, o które mogło Ci chodzić. Natomiast transakcja została przez Ciebie anulowana.
Możliwe, ze ja cos źle robię. Czyli tak - dodaje towar do koszyka, wybieram opcje "raty", wypełniam wniosek, przelewam 1 zł w celu weryfikacji, akceptuje wstępną umowe i gdzie na koniec mam potwierdzić zamówienie? Musze wrócić do koszyka?
Z góry dziękuje za odpowiedż.
@Client:108452780, zerknij do tego artykułu. Opisaliśmy tu ten proces krok po kroku. 🙂
Dziękuje:) I przepraszam za zamieszanie.