Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, odesłałem na reklamację baterie umywalkową bo zeszła z niej farba ale reklamacja została rozpatrzona negatywnie bo stwierdzono, że uszkodzenie spowodowane jest złym czyszczeniem baterii i jest to moja wina. Można jakoś walczyć z takim nieuczciwym sprzedawcą??? Otworzył bym spór ale on napisze w odpowiedzi to samo co mi na maila.
@dragos17 można
1) poprosić o odesłanie baterii
2) zrobić niezależną ekspertyze w wiarygodnym zakłądzie
3) jeśłi ekspertyza pokaże Twoją racje - ponownie zlozyć reklamacje
4) jeśli okaże sie że to rzeczywiście wina środka czyszczącego - ponieść koszty
Drugim sposobem jest po prostu pójście do sądu który dalej będzie mowił co z tym zrobić. Mozesz sie udać do rzecznika praw konsumenta (są w każdym powiecie) który może Cie wspomóc jakims pismem od siebie.
To chyba tyle co mi przychodzi do głowy wtwakiej sytuacji
Czekaj na rozstrzygnięcie w dyskusji, zostaje jeszcze miejski rzecznik konsumencki.