Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem towar, kupujący za niego zapłacił, paczka dotarła do paczkomatu, lecz nie została odebrana. Kupujący zapytał się mnie czy trzeba zapłacić za ponowne wysłanie i podałem kwotę 18,99 jak wg. cennika inpost (średnia paczka) i taka też kwota na konto została mi przelana. Problem w tym, że w rozliczeniach na allegro pokazuje mi, że muszę zapłacić 9,99zł za tę nie odebraną paczkę. Kto ponosi jej koszt? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Za zwrot płaci kupujący,wg zasad i prawa, ale jak to załatwisz, to już jest twoja sprawa.
@rafal12349-r11 Cześć. 🙂 Klient opłacił początkowo kwotę towaru (30 zł) + wysyłkę (9,99 zł). Łączna kwota 39,99 zł trafiła na Twoje konto Allegro Finanse, zatem klientka już opłaciła pierwszą dostawę.
@ko_alka Witam, po sprzedaży rozliczyłem się z tych 9,99zł, teraz z powodu nieodebranej przesyłki ponownie muszę tyle zapłacić z własnej kieszeni ?
@rafal12349-r11 Na Twoim koncie widzę dwa naliczenia za paczki InPost (9,99 zł) z ostatniego okresu:
25 września za paczkę numer 660166637326700128101908 (czyli sprzedaż butów)
27 września za paczkę numer 660166537306200125711251 (czyli sprzedaż samochodzików)
Kiedy jeszcze rozliczałeś się za paczkę 660166537306200125711251, która nie została odebrana?
Żebyśmy się dobrze zrozumieli
@ko_alka Samochodziki zostały wysłane paczką o nr: 660166537306200125711251 i rozliczenie pokryłem, zostały one do mnie zwrócone w paczce o nr: 630727037332720021209478 , nie wiem czemu nr paczki został zmieniony przy zwrocie ale teraz sobie to przeanalizowałem i jednak wszystko jest ok, dziękuję za pomoc
@rafal12349-r11 Jeśli sprawa wyjaśniona, to się cieszę. W razie pytań daj znać 🙂