anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z użytkowaniem konta

MAMY ROZWIĄZANIE!
SyLWeK3218
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie,

proszę o pomoc w rozwiązaniu nietypowego problemu jaki dotknął moją siostrę, a konkretniej jej laptopa. Otóż sprawa wygląda następująco siostra kilka dni temu zgłosiła mi, że chcąc wykupić Smarta na swoim koncie nie może przejść do płatności gdyż wyświetla się jej błąd połączenia. Od razu pomyślałem, że to może wina jej kiepskiego Internetu (korzysta z mobilnego hotspota który nie działa szałowo w miejscu jej zamieszkania), czyli nie można załadować strony i tym samym wyrzuca błąd, albo to błąd techniczny leżący po stronie Allegro. Jednakże po 3 dniach prób nadal miała ten sam problem, a co więcej zrezygnowała już z zakupu Smarta i chciała kupić przedmiot z opłatą za przesyłkę niestety nie było to również możliwe, gdyż nie miała możliwości przejść do strony płatności. Wczoraj przywiozła do mnie swojego laptopa i jak się okazało korzystając również z mojego internetu nic się nie zmieniło, co więcej spróbowałem zalogować się na swoje konto na jej laptopie i ja również nie mogłem wykonać żadnej płatności do tego nie wyświetlają się powiadomienia ani wiadomości (wyświetlają się komunikaty o błędzie - spróbuj ponownie). Sformatowałem kompa i zainstalowałem od nowa system, po aktualizacji zalogowałem się ponownie. Niestety problemy opisane powyżej nadal występują, a mi już skończyły się pomysły, co może być powodem występowania tego typu problemu.

Dlatego piszę tutaj bo być może ktoś już miał taki przypadek i jest w stanie pomóc. 

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam,

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@SyLWeK3218 Z jakiego systemu operacyjnego korzysta siostra?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
SyLWeK3218
#8 Zapaleniec#

Windows 7 Home Premium wersja x64

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@SyLWeK3218 Najprawdopodobniej to jest przyczyna problemu. Jeśli macie taką możliwość przetestujcie czy nieprawidłowości występują, kiedy korzystacie z komputera z nowszą wersją systemu lub z aplikacji mobilnej.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
SyLWeK3218
#8 Zapaleniec#

Powiem w ten sposób aby rozwiać wszelkie wątpliwości. Ze swojego konta korzystam bez problemu z aplikacji mobilnej na androida, stacjonarki z Windows 10 oraz mojego laptopa z Windows 7 Ultimate x64. Siostra również zalogowala się na swoje konto na moim wyżej wspomnianym laptopie z windowsem 7 i bez problemu zrobiła zakupy. Także mniemam iż nie jest to wina samej kompilacji systemu, gdyż dodam jeszcze jeden szczegół ten laptop miał przeinstalowany system i po około miesiacu od przeinstalowania zaczął wystepowac ten problem, wcześniej siostra robiła zakupy na nim bez żadnych problemów.

Zagadka jest bardzo dziwna zatem i mi już brakuje pomysłów na jej rozwiązanie

oznacz moderatorów
SyLWeK3218
#8 Zapaleniec#

Małe uzupełnienie wersja systemu pozostała niezmieniona, zainstalowany został oryginalny dołączony do laptopa.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@SyLWeK3218 Jeśli problem dotyczy samego urządzenia, niestety nie pomożemy. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
SyLWeK3218
#8 Zapaleniec#

Tylko pozostaje pytanie co w takim razie sie zmieniło w samym urządzeniu co powoduje takie problemy?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@SyLWeK3218 Nie jestem w stanie odpowiedzieć. Tak jak pisałam, wydawało się, że za problem odpowiedzialny jest system. Jeśli natomiast stwierdziłeś, że jest to urządzenie, nie mam możliwości zweryfikowania tego, ani sugerowania rozwiązań.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
SyLWeK3218
#8 Zapaleniec#

Poradziłem sobie we własnym zakresie z tym problemem. Dodam tylko, że nie była to wina samego urządzenia. 

Pozdrawiam i dziękuję wszystkim osobom chcącym pomóc.

oznacz moderatorów
gonzo04
#7 Wielbiciel#

A podzielisz się tajemną wiedzą, jak poradziłeś sobie z problemem?

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@SyLWeK3218 Skoro W7, to ta łatka https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4474419/sha-2-code-signing-support-update z reguły rozwiązuje takie problemy.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
ares_
#14 Krzewiciel#

@SyLWeK3218  A próbowaliście zmienić przeglądarkę internetową na tym laptopie ?  Przychodzi mi jeszcze do głowy blokada od jakiegoś programu np: antywirusa ale po formacie teoretycznie nie powinien ten problem występować.

oznacz moderatorów
SyLWeK3218
#8 Zapaleniec#

W pierwszej kolejności próbowalismy zmienic przeglądarke, niestety nie przyniosło to żadnego skutku. Ja również już w późniejszym etapie obstawiałem, że jakiś program blokuje lub też jakiś wirus został ściągniety, ale od razu po formacie i przeinstalowaniu zainstalowałem antywira i jeszcze raz przeleciałem gruntownie dyski. Nie znaleziono żadnych problemów, także moje pomysły na rozwiązanie sie skończyły.

oznacz moderatorów