Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ W dniu 09.10.2024 zakupiłam wózek dla zwierząt.
Status przesyłki w dniu 10.10 oczekuje na nadanie. Dostawa powinna być w dniu 17-18.10.2024.
Zapytałam sprzedawcę co z moją przesyłką, to odp.że wózek posiada wadę i trzeba go odesłać do "fabryki na naprawę " Na stronie było dostępnych 500 wózków! Napisałam,żeby wymienił na drugi i wysłał i odp,że wybrał i wyśle i nadal nie wysłał,a pieniądze otrzymał. Proszę o pilną pomoc. Dodam,że po moim zakupie wózek zdrożał o 100 procent. Nie zrezygnuję z zakupów.Chcę swój wózek. Proszę o wpłynięcie na sprzedawcę,żeby wysłał moje zamówienie.
Jak sprzedający zdecyduje się na zwrot środków to Allegro nic nie może z tym zrobić, pozostaje Ci sąd. a teraz jak minął czas dostawy albo masz jakieś zastrzeżenia to otwórz dyskusję ze sprzedającym, tam masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@Client:56980977 widzę, że prowadzisz dyskusję ze sprzedającym w sprawie wysyłki wózka i poprosiłaś o pomoc naszego doradcę. Proszę, zaczekaj na jego wypowiedź.