Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni kupujący , czy zgadzacie się z pozycją najwyższej jakości zamówionego zakupu, szanowania, dbałości i staranności w zrealizowaniu zamówienia dla kupującego jak najstaranniej i najszybciej..... ?
Kupujący w relacji lekceważania przez sprzedawców z praktyką w sprzedaży. Handel i doświadczenie przeciw kupującemu. POCZUCIE PEWNOŚCI i BEZKARNOŚCI to ich sposób na kupującego .
Mają gdzieś potrzebę, oczekiwanie, zadowolenie kupującego. Nie liczą się z relacją życiową kupującego, który dokonuje zakupu w jakim planie swoich potrzeb.
Sklep [edycja] Sprzedał mi gitarę z WADAMI. Niedomalowana część gitary, zacieki i nierówności w części drewnianej gryfu. Po zgłoszeniu sytuacji , lekceważący i milczący stosunek do obniżenia ceny po zakupie. Drwina i tupet w dyskusji i propozycja zwrotu z mozliwością zakupu innej gitary z wyższej półki, bez przeprosin i propozycji zadośćuczynienia. Pomoc allegro coś zrewolucjonizowała i dotyczy się spór o rozwiazanie relacji .... TAKIEGO OCZEKUJEMY MY KUPUJĄCY TRAKTOWANIA i NIEPEWNOŚCI KUPOWANIA ? ....Poproszę o wypowiedź na ten temat...... Pozdrawiam
@mikeza Myślisz, ze to jakaś intryga? może to .... sami wiecie kto 😄 Albo ktoś z allegro testuje swoje regulaminy względem sporów 😉 😂
@ZibiK30 im dłużej to trwa, tym bardziej utwierdzam się w tym, że to jakaś nienormalna sytuacja. Kupujący już dawno powinien zakończyć ten post, albo podzielić się z nami chociaż bardziej szczegółowymi informacjami, i nie pisać tylko o tym, że jest zawiedziony postawą sprzedawcy.
Jak ja pisałem o zwrocie uszkodzonego przez klienta produktu to od razu dołączyłem zdjęcia, żeby nie było posądzeń, że to jakaś historia wyssana z palca. A tutaj w sumie nic nie wiemy, poza tym, że ktoś kupił gitarę i nie spełniła ona jego oczekiwań.
@mikeza zgadza się, to trochę jak szukanie "poklasku" dla jedynej "słusznej" przedstawionej strony w całej sprawie.
Komentarz do /kopia opisu na końcu tekstu/
Nie wiem co preferujecie w zakupach, chyba lubicie kupować , płacić, odbierać z wadami, wystawiać opinie pozytywne, nie reagować . Reklamacje odsyłać też za to płacąć i taki tylko handel.... Nie poradzę, ale powodzenia. Jedank gdy to będzie ważne zamówienie dla ważnego celu , co wtedy....
@Type0NegativeKażdy tu piszący nie podważa tego że produkt jest niezgodny, podważa żądania obniżenia ceny,
@milka1234567890 Czy ty nie rozumiesz, że kupujący ma prawo żądać obniżenia ceny? Znając twój drugi nick wiem, że możesz nie rozumieć.
@Type0Negative no i git, wywalił mu nega, ocenił negatywnie produkt. Tylko po co to wylewanie żali na forum. Należało rozpocząć dyskusję i zwrócić towar jako np. niezgodny z opisem, czy też odstąpić od umowy. Opcji było wiele, ale jakoś z żadnej nie chciał kupujący skorzystać.
Do:
Opis sytuacji może mikeza dla ewentualnych przyszłościowych twoich zakupów i otrzymasz bez WAD.
Chyba że lubisz kupować , płacić, odbierać z wadami, wystawiać opinie pozytywne, nie reagować i reklamacje odsyłać też za to płacąć i taki tylko handel.... Nie poradzę, ale powodzenia. Jedank gdy to będzie ważne zamówienie dla ważnego celu , co wtedy....
Pisanie o tym czego w szczegółach się nie zna to wróżenie z fusów.
Dyskusja ze sprzedawcą trwa, stanowisko jest określone teraz ruch sprzedawcy i może sie zrechabilitować. Sprzedał wadę może postapić właściwie. Nie podjął tego na samym początku. Natychmiast bym ja zaproponował bo otrzymaniu szczegółowej dokumentacji zdjęciowej, opisie, wskazaniu, pytaniach WYMIANĘ NA NOWĄ NA WŁASNY KOSZT !. Nie , trzeba mieć klienta na smyczy .....
Co za dziwny wątek. Czuję niepokój jak go czytam 😂
@Kaliope_Brzeg Napij się melisy.😁 Uspakaja.
@Kaliope_Brzeg to jakiś trolling, bo nic innego do głowy mi nie przychodzi, wpisy wygladają jakby jakiś bot to robił. Spamuje mi tylko skrzynkę, bo wyświetlają mi się cały czas nowe odpowiedzi w tym poście 😞
@mikeza Gdyby sprzedawcy go tu nie "napadli" i nie zaczęli mu wmawiać, że ma się cieszyć z zakupionego bubla, nie byłoby tej jego zwielokrotnionej reakcji. Niestety został napadnięty przez TWA.
On kupił towar wyglądający na zdjęciach doskonale i towar doskonale opisany, a otrzymał niedomalowaną tandetę z zaciekami.
@xyz96 Sam mu doradzałem zwrot, czy też odstapienie od umowy, a w ostateczności drogę sądową, pochwaliłem, że ocenił odpowiednio sprzedawcę i transakcję, ale widać ten kupujący chce jeszcze czegoś więcej. Trudno mi odgadnąć czego, bo z jego wpisów nic nie wynika. Wkleja cały czas to samo, trudno się to czyta, bo jest to niegramatyczne i jakieś mało logiczne. Do moich propozycji się nie ustosunkował, więc ja pomóc mu nie jestem w stanie. Wygląda to jak jakby kręciła go ta sytuacja i tyle w temacie (jak on to pisze).
Do pewnego stopnia było to ciekawe, ale wklejanie cały czas tych samych tekstów rozmywa wartośc tego postu, a robi się z tego spamowanie i trollowanie. nic więcej.
@mikeza Tak, on chce czegoś więcej. On chce, aby tutaj TWA go nie napadało i nie wmawiało mu, że ma się cieszyć z zachwalanego bubla. On tu przyszedł się poskarżyć i zwrócić uwagę na nieuczciwego sprzedawcę, a nie po to, aby go napiętnować i atakować za nieudany zakup z winy tego sprzedawcy. Nie byłoby ataków, nie byłoby zwielokrotnionych postów. Grożono mu już tutaj sądem i odsyłano do lekarza specjalisty. Żenada.
@xyz96 Nie dziwię się, że odsyłano go do lekarza specjalisty, bo jego zachowanie skrajnie odbiega od normalnego..
Najgorszemu sprzedawcy nie życzę takiego klienta.
@vonNogay powinien pójść razem wiadomo z kim, może zniżkę dostaną za grupową poradę 😁
No dziwne to w każdym razie jest bardzo. Wejdź w swój profil i Moje subskrypcje i można zaznaczyć, żeby w tym wątku powiadomienia nie przychodziły na e mail.