Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry.
Kupiłam od sprzedawcy piłeczki sensoryczne, które okazały się wadliwe. Skontaktowałam się telefonicznie z właścicielką firmy, powiedziała,że nie ma problemu, mam wysłać tylko zdjęcia tych wadliwych piłek, ona sobie to na podstawie zdjęć zareklamuje u producenta,a mi wyśle nowy zestaw, tylko nie jest pewna czy ma taki sam,ale odezwie się po godzinie z magazynu i ustalimy. Kontaktu nie było. Następnego dnia pisałam już przez allegro. Zero odzewu. Zaczęłam dzwonić. Pani oddzwoniła po chyba 20 moich próbach kontaktu kolejnego dnia,zaczęła narzekać, że ma chore dzieci, że dopiero sie obudziła,ze ma drugą pracę na etat,ze nie ogarnia tego wszystkiego,po czym poinformowała że piłeczki są wysłane Pocztą Polską. Jako,że jestem w 9 mscu ciąży,poirytowałam się,że akurat tak zostaly wysłane,bo dopłaciłabym za paczkomat/kuriera cokolwiek,ale absolutnie nie ubliżałam właścicielce,zwróciłam jej uwagę,że nie powinna robić takiej samowolki i komunikować się z klientami.
Następnie wróciłam do kontaktu z tą panią przez allegro żeby mieć ślad i dowód tego co mówi, co załączam na screenach.
Nastawienie sprzedawcy,że nie da mi żadnych danych bo nie oraz jakieś wymyślone zarzuty mnie pokonały. Czy mam odsyłać do tej Pani piłki ? Nie liczę,że zrobi cokolwiek w mojej sprawie.
Pozdrawiam, Angelika
@angelika_w przykro mi, że spotkała Cię taka niemiła sytuacja i domyślam się, że chcesz jak najszybciej zakończyć tę sprawę, więc odesłanie piłeczek i otrzymanie zwrotu wpłaty od sprzedającej wydaje się być najlepszym rozwiązaniem.
Dla pewności, możesz założyć dyskusję, w razie problemów, po 24h poprosić o pomoc pracownika Allegro.