Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
WITAM,
Pod koniec września dokonałem zakupu prywatnego felg na Allegro przez Allegro Pay.
Felgi przyszyły z uszkodzeniami których nie było widać na zdjęciach sprzedawcy.
Napisałem do sprzedawcy z prośbą o obniżenie ceny niestety nie przystał na to i kazał dokonać zwrotu.
Zwrotu dokonałem sprzedawca odebrał paczki 11 pażdziernika i 14 pażdziernika. Paczki doszły uszkodzone, w paczkach brakowało dwóch felg. Sprzedawca miał problem z tym aby złożyć reklamacje więc sam to wykonałem plus udałem sie do DPD gdzie nadawałem przesyłki. Po 3 tygodniach brakujące felgi sie znalazły i zostały dosłane do sprzedawcy.
Allegro w między czasie zamknęło dyskusje która była założona z powodu niezgodności z umową, wiec założyłem nowa dyskusje o brak zwrotu wplaty po zwrocie. I tak sie bawimy kolejne tygodnie, gość nie odpowiada w dyskusji w terminie, nie zwraca kasy, Allegro zażądało informacji czy złożył reklamacje i gość przez ponad tydzień nie udzielił takiej informacji.
W dniu dzisiejszym wchodzę i czytam, że sprzedawca przeanalizował zakup i dokonałem go na firme i on nie przyjmuje zwrotu. Problem tylko taki, że zwrot był dokonany prywatnie bez zaznaczenia FV i sprzedawca chce mnie oszukać i tyle. Zakup dokonałem przez Allegro Pay nie przez Allegro Pay Biznes.
Co dalej ? Zgłaszać sprawe na policje? Bo Allegro bardzo pobłażliwie traktuje tego sprzedawce.
Allegro też podchodzi do sprawy nie należycie, napisałem o sprawdzenie czy zaznaczony był zakup na FV i odpowiedz przyszła taka:
iwonassss, bardzo mi przykro, z powodu zaistniałej sytuacji. carexpres1, zgadzamy się z Panem w kwestii przepisów i wyłączeń zwrotów, jednakże kupujący twierdzi, że zakup został dokonany na osobę prywatną. Klientka poinformowała, że brakująca przesyłka z felgami została już dostarczona pod numerem: 0048522189759W, dlatego proszę o niezwłoczny zwrot pieniędzy. Maksymalny termin to 13.11.
Przecież chyba Allegro ma możliwość sprawdzenia jak był wykonany zakup? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@iwonassss widzę, że ta dyskusja wciąż trwa i dziś przedstawiłeś w niej swojej stanowisko, więc polecam teraz poczekać na odpowiedź sprzedawcy.
my ciagle czekamy, aż łaskawie odpowie.
Czy Allegro moze w końcu wymusić na sprzedawcy aby przedstawił potwierdzenie zgłoszenia reklamacji do DPD? Żeby przedstawił stanowisko DPD? Bo narazie sprzedawca ma towar, ma wpłate, a ja mam wiecznie czekać!
Zakup z 25 wrzesnia, 11 i 14 pazdziernika zwroty odebrał mija za chwile miesiac i nic sie nie dzieje w tym temacie. Nie spotkałem sie z takim traktowaniem na Allegro.
@iwonassss w takiej sytuacji poproś o to w trwającej dyskusji, a nie tutaj. W kwestii samego czekania na odpowiedź, przypominam, że czasu na reakcję sprzedającego w dyskusji nie liczymy w weekendy oraz święta ustawowo wolne od pracy.
Oczywiscie wzywam Allegro w dyskusji ale bez rezultatu bo za każdym razem odpowiada kto inny...
Druga sprawa dlaczego liczycie czas od momentu założenia drugiej dyskusji (30.10.2024) skoro sprawa zwrotu trwa od 11 pażdziernika.
Allegro w dniu 4.11.2024 napisało o przedstawienie potwierdzenia złożenia reklamacji przez sprzedawcę - bez rezultatu.
6.11.2024 i 7.11.2024 (środa i czwartek) ponownie napisali i gość nie odpowiedział. Nie rozumiem dlaczego tak pobłażliwie i wybiórczo traktuje sprzedawców. Był tutaj niedawno temat jak jeden sprzedawca spóźnił się jeden dzień z odp i dostał blokadę na konto.