Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ya4u temat został usunięty w niestety złym momencie.
Sugeruje że opinia serwisu jest inna niż podał mi sprzedajacy
Odpowiedz sprzedającego na prośbę o przesłanie opini, ekspertyzy serwisu:
dziekuje za adres,
paczke jutro nadajemy
zgodnie z tym co prposilo allegro podsylam jeszcze raz kwoli scislosci decyzje i stanowisko serwisu
decyzja:
decyzja odmowna
uzasadnienie: produkt jest pełnowartosciowy, nagrzewa równomiernie całą powierzchnią urzadzenia. Informowacje o nierównym grzaniu są niezgodne z rzeczywistościa.
stanowisko serwisu - reklamacja nieuzasadniona
usługi zrobione dodatkowo: wyczyszczenie trysku, sprawdzenie
@az1rael a więc sugeruje że opinie z pewnością się nie pokrywają.
@ya4u dojdzie to sprawdzisz. Może tego mechanika z serwisu podpytaj co tam było robione?
@az1rael tym razem byłem mądrzejszy i mam wszystko na papierze od serwisu wiem co było robione i że była naprawa i że był uszkodzony wymiennik ciepła wszystko z pieczątka serwisu.
Wiem kiedy dostarczyli i kiedy odebrali urzadzenie
Dodatkowo posiadam dowody na mailu że nie zmieniałem powodu "reklamacji" czy "usterki" lub "wady" urządzenia od samego początku, a tym sprzedający argumentował przyjęcie na reklamacje której wcześniej odmówił.
@az1rael I jeszcze wysłali na mój koszt...
@ya4u Dalej chwalisz się tym cyrkiem, który tu zrobiłeś? Już 2 miesiące temu miałeś wielokrotne propozycje złożenia reklamacji do gwaranta i wysłania tego na serwis - bezpośrednio i pośrednio. Ale jako firma chciałeś korzystać z uprawnień konsumenta, w imię wydumanej sprawiedliwości (za co zresztą dostałes z liścia nawet od UOKiKu). Gdybyś skorzystał ze swoich praw, to już miałbyś sprawną nagrzewnicę w listopadzie, ale nie, bo po co 🙂
W końcu po zarzutach na siłę popchali to do gwaranta i jak widać w mig naprawiono nagrzewnice. Tylko pytanie, po co to wszystko?
Ale jak dwa kogutki nie potrafią się dogadać i skaczą sobie do oczu, to jak dla mnie oboje możecie sobie wydłubać oczy, kto firmom zabroni 🙂 To wasze decyzje i konsekwencje opłakane.
Ja będąc po jednej i po drugiej stronie załatwiłbym to zupełnie inaczej.
Mam nadzieję, że nagrzewnica teraz posłuży długie lata.
@drekenzes @az1rael nie jestem specjalistą od zakupów czy sprzedaży. Nie mam wiedzy w tym zakresie o czym już wcześniej wspominałem i z pewnością to widać
Kto wie jakbyś się zachował na moim miejscu z moją wiedza. Możemy sobie gdybać.
UOKiK napisał że wpisuje się w definicje art.7aa chyba że znowu coś źle zrozumiałem.
Nie miałem propozycji wysłania na reklamacje.... Odmowa zwrotu i odmowa reklamacji tak dla przypomnienia, jedynie gwarancja, a jak napisałem żeby odesłali urządzenie to stwierdzili że wyślą na reklamacje. Takie tam uczciwe poczynania no bo przecież moja wina jest zakup urządzenia i moja wina jest to że urządzenie przyszło uszkodzone. Cyrk to ochrona kupującego.
Co się będzie działo na świecie gdy ludzie przestaną dążyć do sprawiedliwości?
Po co te wszystkie instytucje, prawo i moralność?
@drekenzes jak naprawili nagrzewnice jak napisali że nie wymagała naprawy i nie udostępnił ani mnie ani allegro jak to nazwali "ekspertyzy"
@ya4u Już w grudniu pisałeś, że sklep odrzucił żądania zwrotu, reklamację, ale że ci proponują wysłanie nagrzewnicy na gwarancji do serwisu. Ale nie chciałeś, bo uważałeś że sklep jest dogadany z serwisem (tylko dlatego, że są w 1 mieście). I tak dalej.
Nikt nie będzie studiował każdego posta, bo to jest już chore.
Jak masz papiery z serwisu (choć jednej rzeczy się nauczyłeś 🙂 ), to żadaj co najmniej zwrotu kosztu odesłania oraz potwierdzenia na pismie, że nie będą od Ciebie żadać żadnych opłat magazynowych, bo to ich była wina. A jak nie, to podasz ich do sądu za okłamanie w sprawie naprawy sprzętu. albo co tam ci prawnik podpowie.
Ja próbowałem się dogadać mailowo przed dyskusja na allegro o czym nawet nie wiedziałem dopóki ktoś że znajomych mnie nie poinformował że coś takiego istnieje.
Nie jestem na bieżąco z allegro.
Co do opłat magazynowych to może powinienem zrobić tak że jeśli zgłoszą sprawę do sądu to się tam pojawię z dowodem opini serwisu i że opłata jest bezpodstawna? Niech teraz oni marnują czas i pieniądze?
Ja zmarnowałem dużo czasu bo przecież wystarczyło żeby napisali: proszę odesłać nagrzewnice, jeśli na serwisie okaże się że jest coś nie tak to odeślemy inna, a jeśli się okaże że wszystko działa poprawnie to odeślemy na Pana koszt. Dlaczego to ja ma wszędzie latać, dzwonić, stresować się skoro urządzenie nie zostało uszkodzone z mojej winy?
Jak Ci się chce to spróbuj się postawić na moim miejscu, na co mi teraz ta nagrzewnica jak zimą się kończy a w planach mam większy piec?
Dopiero jak przyjdzie nagrzewnica będę miał pewność że to ta sama co odebrali z serwisu, a może ta co naprawił serwis "omyłkowo" (no bo przecież sprzedający ma prawo się pomylić) zostanie u nich a zostanie wysłana inna też niedziałająca (no bo przecież tamta nie wymagała naprawy jego/jej zdaniem)
Okazało się że miałem rację że sprzedający nie poda prawdziwej opini serwisu i że byl uszkodzony wymiennik ciepła.
Nie było by tego cyrku gdyby sprzedający też próbował się dogadać co niestety ani przez chwilę nie miało miejsca.
Wiele rzeczy tez tutaj nie napisze bo zaraz zostanę osadzony i będę winien. 😅
@drekenzes bo do tanga trzeba dwojga
@ya4u tylko jak ci pisałem esąd ci to klepnie bez zastanowienia jak się nie odwołasz to się uprawomocni i trza będzie płacić i tak mimo że niesprawiedliwie. Więc ja bym to utrącił w zarodku a nie liczył że mi to wyślą na adres zameldowania a nie zamieszkania i odbierze chomik i zeżre
@az1rael czyli co? Po tej całej "krucjacie" "batalii" "cyrku" znowu się prosić o jakieś czynności, zamknąć temat i zapomnieć bez żadnych konsekwencji? Myślisz że jestem jedyna osobą?
Przecież oczywistym jest że gdyby było wszystko wporzadku i gdybym się dogadał ze sprzedającym to byscie nawet o tym się nie dowiedzieli.
Właśnie Wydaje mi się że zrobiłem wszystko żeby się dogadać i załatwić sprawę bez ingerencji sądu.
@ya4u a to już od ciebie zależy ja ci tylko piszę że raczej tych dowodów w sądzie o zapłatę magazynowania nie przytoczysz bo to nie będzie istotą sporu. No i musiałbyś bardzo pilnować tego terminu orzeczenia i wniesienia sprzeciwu
@az1rael No dobrze ale koszty magazynowania są naliczone z powodu magazynowania zdaniem sprzedajacego bezzasadnego zwrotu i pomimo tego nie jest to ta sama sprawa?
Pytam bo nie wiem, nawet pewnie obok sądu nie przechodziłem 😅
Mam pytanie do bardziej zaawansowanych użytkowników
Sprzedający napisał że wysyłka pocztexem, otrzymałem numer od pocztexu do śledzenia paczki w informacjach jest waga paczki 5kg, nagrzewnica waży powyżej 25kg... Czy to normalne czy jakiś błąd?
Jak wpisał tak ma. Jak wezmą na wagę czasami losowo czasami na taśmie to zrobią domiar najwyżej. Czym się martwisz