Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ya4u temat został usunięty w niestety złym momencie.
@ya4u "Sprzedający jak i serwis producenta są z tego samego miasta i nie wiem od ilu lat się znają więc nie wykluczam takiej opcji."
To jest bardzo poważny zarzut, i to ze są z tego samego miasta o niczym nie świadczy. A jeśli będziesz wojował, to skierują sprawę do sadu i będziesz musiał udowodnić swoje oskarżenia. Gdzie masz twarde dowody na taka współpracę? nie rozumiesz że to zarzut ciężkiego kalibru i musi być poparty dowodami? Ty myślisz że w sądzie biorą pod uwagę dowody czy wyssane z palca bajeczki?
"Ja tak myślę, "podejrzewam", "jestem przekonany", "uważam że...". A twarde dowody gdzie, się pytam?
@ya4u "Ty znów twierdzisz od samego początku że każdy sprzedający jest uczciwy a kupujący są oszustami."
Masz mi wskazać posta, w którym tak napisałem. Masz na to czas do godz. 17-tej do dnia 11.01.2024 roku. W innym przypadku traktuje to jako naruszenie dóbr osobistych, a wkładanie słów i cytatów do ust innym użytkownikom forum jest zgodne z regulaminem?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@drekenzes tak odebralem wszystkie Twoje posty w moim kierunku bo bronisz sprzedajacego nie znajac do konca wszystkich szczegołow i najezdzasz na mnie za kazdym razem. w sensie ze wrzucasz mnie do jednej szufladki z innymi kupujacymi ktorzy sa nieuczciwi i probuja cos wymusic na sprzedajacym. Jesli Ciebie to urazilo to wybacz ja od poczatku pisalem ze nie zalozylem tego tematu dla klotni miedzy mna czy klotni z innymi uytkownikami.
@drekenzes Masz racje malo mam problemow jako swiezy ''przedsiebiorca'' trzeba mnie dojechac.
@drekenzesmasz racje, zwracam honor. nieznalazlem nic, moze pomylilem z innym uzytkownikiem. przepraszam juz mam po prostu dosyc tej calej sytuacji z tym produktem. Tylko mi zarzuciles że robię w bambuko
@ya4u Miałeś tyle rad na tym forum, może czas ich posłuchać?
1. Wielokrotnie zauważyłem, że umieszczasz stwierdzenia, za które możesz mieć kłopoty, i to naprawdę poważne. Po co?
2. Ważne jest pierwsze wrażenie, zupełnie jak na randce. Jeśli na początku pod wpływem emocji zacząłeś rzucać żądania sprzedawcy, zaczęły się tam pojawiać dziwne wątki, że musi to i tamto - to lądujesz w koszyku jako podejrzany o nieuczciwe praktyki kupujący i rozliczany zgodnie z przepisami aż do obrzydzenia. Po co?
3. Przy prowadzeniu działalności gospodarczej liczą się fakty i twarde dowody, a swoją uczciwość najlepiej mieć zapisaną na papierze, bo w słowa żaden sąd już nie wierzy.
4. Miałeś już propozycje rozwiązania sprawy, żeby urządzeniem zajął się gwarant i trzeba było z tego skorzystać.
5. Na własną prośbę pakujesz się w kłopoty i nikt tutaj nie rozumie dlaczego, my nie wymyślimy nic nowego, co mógłbyś zastosować zgodnie z prawem.
6. Niestety tak się zdarza, że czasem nowy sprzęt nie działa już na początku. I trzeba go doprowadzić do zgodności z umową. Ale wina mogła na przykład leżeć po stronie przewoźnika (np uszkodzenie mechaniczne w transporcie), wtedy trzeba choćby spisać protokół szkody. W zależności od sytuacji postępujemy różnie.
7. Nauczka na przyszłość - sprawdzać Sprzedawcę, u którego zamierzamy dokonać zakupu, zwłaszcza droższego. Teraz rozmyślanie czy Sprzedawca będzie uczciwy czy też nie... no trochę za późno. Chyba tylko po to, by sobie narobić wrzodów na żołądku.
@drekenzes Z 2. Się nie mogę zgodzić bo pisałem kulturalnie, grzecznościowo i zawsze tak podchodzę do tematu.
Że wszystko ładnie pięknie tylko niedziala główny element i co robimy bo chciałbym kupić więcej sztuk (teść chciał) to też już pisałem, dopiero po kilku mailach gdzie twierdzili że działa poprawnie puściły mi nerwy.
Tu moja wina bo pierwszy temat kazałem usunąć tam było więcej informacji ale zrobił się chaos bo źle odpowiadałem, nie oznaczając użytkowników bo myślałem że się wszystkim wyświetlają moje odpowiedzi.
Teraz to już nie istotne.
Napislaem dzisiaj tylko że:
Sprzedający odmówił zwrotu, później mówiliście żebym złożył reklamacje na którą też dostałem odpowiedź że jest wyłączona... I że mogę zgłosić tylko na gwarancję.
Dzisiaj mi napisali żebym odebrał urządzenie.
Napisałem do nich żeby odesłali na mój koszt.
Na co mi odpowiedzieli że wysyłają do serwisu żeby potwierdzić ich zdanie że działa poprawnie.
Już jest ok? Przeprosiny przyjęte?
@drekenzes co do 7.pkt:
Paczka była w dobrym stanie, nienaruszona.
Jeśli została uszkodzona podczas transportu to chyba musiała być źle zabezpieczona skoro z zewnątrz nie była naruszona?
Może nie grzeszę elokwencja, ja zwykły chłop ze wsi 😅
@ya4u Przeprosiny przyjęte. Gdybym nie lubił Kupujących, to bym przecież nie starał się ci pomóc.
Ze sprzętem różnie bywa i mogły być tak, że po powrocie do Sprzedawcy zaczął poprawnie działać. Niestety bywają i takie usterki, co pojawiają się "od czasu do czasu", a to bardzo problematyczne.
Ja miałem taką sytuację z kosiarką zeszłego lata. W sumie 5 wizyt na serwisie, bo po powrocie do domu już nie chciała się włączyć. Sprawdzono wszystko, raz działała a raz nie. Na koniec wyszło że za dużo benzyny było wlane do zbiornika (choć dopuszczalnie), robiło się podciśnienie i paliwo nie szło do silnika. Wystarczyło nie dokręcać wlewu paliwa na maxa, by problem znikł.
@drekenzes miałem podobną sytuację z autem jesienią... Auto mi trzęsło na boki jakby koła były źle wyważone... Umówiłem się z mechanikiem że przyjadę, przyjeżdżam a auto się nie trzęsie.... Dałem mechanikowi żeby się przejechał i problemu nie było. Po 2 dniach problem znowu się pojawił....
Rozumiem że mogłaby być tak sytuacja jaka odpisujesz że mogła ulec uszkodzeniu ale sprzedający widział że działa niepoprawnie gdy wysłałem jemu zdjęcie komory wymiennika ciepła i odpisał że działa poprawnie. Nie wiem czy zdjęcia które tutaj wrzucałem się wczytaly i się wyświetlily ale ktoś pisał że za mała range mam na tym forum by się wyświetlały. Więc może opiszę problem.
Wymiennik ciepła jest przy wylocie urządzenia wyobraź sobie taki walec o średnicy 15-20cm - on powinien być cały równomiernie czerwony jak pomidor od brzegu do wewnątrz cały czerwony.
A przy tej nagrzewnicy był mały placek 5x5 cm.
Gdyby faktycznie mogła się paczka uszkodzić podczas transportu to jak ja mam to ustalić bez włączania nagrzewnicy? Jeśli faktycznie miało to miejsce to sprzedający powinien określić co robimy i w jakiś sposób zaradzić żeby urządzenie dzialalo.
@drekenzes jedyne co sprzedający odpisywał to to że urządzenie działa poprawnie... Ja nie jestem porywczy mam ciepliwosc więc zacząłem szukać informacji oglądać filmiki z nagrzewnicami no i do zakupu skłoniło mnie polecenie nagrzewnicy na YT faceta który rozpakował urządzenie i działało poprawnie (w opisie też zamieścił link gdzie ja zakupił - czyli u sprzedającego u którego kupiłem nagrzewnice) sprzedający wogole nie był chętny ani do rozmowy ani do pomocy w ustaleniu co jest nie tak. Zadzwoniłem więc do serwisu urządzenia i powiedzieli że uszkodzony wymiennik ciepła. Dalej już wiesz że sprzedający odrzucił zwrot i reklamacje
@drekenzes Nie chce mi się już wałkować tego tematu (zdartej płyty).
Napisałem tutaj że będę informował o dalszym przebiegu bo moga się te informacje komuś przydać bo na pewno jest dużo osób w takiej sytuacji patrząc na opinie które znalazlem.
@drekenzes @az1rael proszę bardzo jak się zachowuje sprzedający gdy go poprosiłemm o zwrot urządzenia do mnie:
allero, kupujacy dzis napisal ze nagzrewnica nie rozgrzewa sie rownomierne, ten problem zatem zamierzamy zweryfikowac zgodnie z tym co wskazalismy powyzej - pozniej kupujacy powie ze produkt jest niesprawny. tak bediemy miec dokument w postaci opinii serwisu.
Jak wiecie zgłaszałem to już w grudniu jak otrzymali zwrot
Przed tym allegro napisało że bezzwłocznie ma mi odesłać urządzenie skoro reklamacja i zwrot nie zostały rozpatrzone...
Finalnie sprzedający po wysłaniu opini grzecznościowej od UOKiK sprzedający stwierdził że bierze na reklamacje i miał wysłać w dyskusji opinie serwisu co sam zaproponował.
Nie wysłał tej opini i odpowiadał wymijajaco na jej temat.
Po wiadomości allegro, sprzedający wysłał opinie ale nie serwisu tylko swoją czyli bez żadnego kwitka i poeczarki serwisu że reklamacja jest bezpodstawna i odmowną.
Co znów potwierdza nieprawidłowości.
Tym samym sprzedający będzie prawdopodobnie proboal wyegzekwować na mnie oplate za niepodstawne magazynowanie urzadzenia.
Co o tym sądzicie?
Nadal jestem "winny zakupu"?
Mam coś w zanadrzu z tej okazji ale na razie nie chce o tym nigdzie informować- napisze tutaj jak urządzenie do mnie dotrze.
@ya4u żeby coś wyegzekwować to musiałby z tym do sądu iść trzeba bik monitorować raz na tydzień i esąd w Lublinie z tego co pamiętam zaskarża się nakaz zaplaty do 2tyg od wydania i wtedy rozprawa jest w sądzie rejonowym pozwanego czyli czasem musi pozywający pół polski dojechać to są koszty paliwo czas etc prawnik itd. Ile ci tego policzyli bo wątpię by za parę stowek się chciało komuś szarpać. A finalnie masz już towar nazad?
Dostałem info że dzisiaj wysyłają.
Sprzedający zataił przede mną i allegro dokument od serwisu wysyłając tylko swoją własną opinię.
Jak przyjdzie urządzenie będę nagrywał cały odbiór i uruchomienie urządzenia w jednym filmiku.
Sprzedający twierdzi że nie było nic naprawiane... Ale opini serwisu z pieczątka nie chce podesłać.
Nie znam kwoty ale obstawiam jakieś 230zl.
Dodam tylko że mam coś w zanadrzu jak tylko przyjdzie nagrzewnica to napiszę wam co.
@ya4u masz prawo poznac decyzje gwarancyjna serwisu na piśmie jako zgłaszający gwarancję. Skontaktuj się z serwisem
A co jeśli decyzja serwisu była inna?
@ya4u sugerujesz że gwarant naprawił a sprzedawca twierdzi że ty zepsułeś? czy na odwrót?