anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zwrotem pieniędzy za zwrócony towar

ya4u
#9 Pomysłodawca#

Ya4u temat został usunięty w niestety złym momencie.

oznacz moderatorów
373 ODPOWIEDZI 373

Monika__L
#16 Inspirator#

No i właśnie wychodzi na to że żaden kupujący na fv nigdy nie ma prawa zwrotu bo użycie do firmy to zarówno zakup jako towar, ale też i jako zwykly koszt lub wyposażenie. Ciekawe jaka przesłanka kierował się prawodawca przy zmianie przepisów 

oznacz moderatorów

ya4u
#9 Pomysłodawca#

Ja już nie ogarniam....

Odpowiedzi allegro w dyskusji całkowicie bez kompetencji chociaż 15letnie dziecko potrafiłoby rozpoznać że to nie są te same PKD na które się powołuje sprzedający.

Dopiero zamówienie rozmowy telefonicznej z allegro coś zmieniło i doradca wywarł presję na sprzedającym.

W Kolejnych odpowiedziach allegro w dyskusji znowu piszą że nie mają kompetencji by rozstrzygnąć ta kwestie...

Czyli szczerze mówiąc nic nie wnoszą do tego sporu i nadal są po stronie sprzedającego.

I niezależnie co bym kupił i nie miałoby to wogole związku z PKD to i tak nie mogliby nic zrobić. W tych dyskusjach powinni uczestniczyć radcy prawni i nakierowac jedną i drugą stronę co dalej.

 

 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@ya4u @Monika__L ma prawo bo ten przykład z lodówką ze strony uokiku jest według nowych przepisów podany. @ya4u pisałeś na ten mail co ci podałem o interpretacje uokiku?

oznacz moderatorów

ya4u
#9 Pomysłodawca#

@az1rael @br. @Monika__L 

Pisałem, mam nadzieję że przed nowym rokiem odpowiedzą. 

Podkreślam że jest to nagrzewnica mobilna.

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@ya4u Przyjmuje się, że proces spawania powinien odbywać się w temperaturze nie niższej niż 0o Celsjusza, a najlepiej w tzw. temperaturze pokojowej.

Tak więc, sam proces, rodzaj spawów, charakterystyka metalu itd wymaga odpowiedniej temperatury otoczenia. Tak więc nagrzewnica jest ci niezbędna, aby wykonywać spawy w warsztacie. Zakup ma charakter zawodowy i ściśłe związany z Twoim PKD.

Co robić dalej? A no złożyć reklamację, napisać że jesteś firma świeżak i potrzebujesz jak najszybciej działającą nagrzewnicę, bo to dla Ciebie spory problem.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

ya4u
#9 Pomysłodawca#

@drekenzes zapomniałeś dopisać resztę z Googla:

Nie oznacza to jednak, że nie jest możliwe spawanie poniżej tej temperatury (np. na zewnątrz).

oznacz moderatorów

ya4u
#9 Pomysłodawca#

@drekenzes oczywiście że mogę spawać nawet i poniżej -10° Celsjusza i moje PKD w żaden sposób nie jest powiązane z ogrzewaniem, klimatyzacja itp.

Co więcej nawet mogę spawać pod wodą gdzie wyobraź sobie też nie muszę mieć nagrzewnicy....

oznacz moderatorów

ya4u
#9 Pomysłodawca#

@drekenzes niestety poprosiłem o usunięcie tamtego tematu. Tam jakis użytkownik pisał o swetrach, ja odpisałem że chyba widział spawaczy z amerykańskich filmów i dodałem że spawacz jest grubiej ubrany latem niż zwykły człowiek zima ubrany jest na dworze idąc na zakupy.

Gdyby nagrzewnica służyła do powiedzmy podgrzewania metalu żeby zmienić jest plastyczność czyli np naprostować element po spawaniu lub podgrzać go przed spawaniem to mógłbym powiedzieć że ma charakter zawodowy... Ale jest to jest podgrzewacz powietrza.

oznacz moderatorów

Client:118153229
#3 Debiutant#

@drekenzes  napisał(a):

Przyjmuje się, że proces spawania powinien odbywać się w temperaturze nie niższej niż 0o Celsjusza, a najlepiej w tzw. temperaturze pokojowej.


Skoro już cytujesz tekst ze strony https://spawaj.eu/spawanie-a-temperatura-otoczenia, to cytuj razem z pogrubionym fragmentem i podawaj źródło:

Przyjmuje się, że proces spawania powinien odbywać się w temperaturze nie niższej niż 0o Celsjusza,  a najlepiej w tzw. temperaturze pokojowej. Nie oznacza to jednak, że nie jest możliwe spawanie poniżej tej temperatury (np. na zewnątrz). Wtedy jednak konieczne jest zastosowanie skutecznej ochrony stanowiska spawalniczego przed działaniem deszczu, śniegu i wiatru oraz podgrzanie łączonych elementów do temperatury powyżej 0o Celsjusza.

bo inaczej wyjdziesz na cherry-pickera, który pomija niewygodne dla siebie fakty, żeby udowodnić absurdalną tezę:


@drekenzes  napisał(a):

Tak więc, sam proces, rodzaj spawów, charakterystyka metalu itd wymaga odpowiedniej temperatury otoczenia. Tak więc nagrzewnica jest ci niezbędna, aby wykonywać spawy w warsztacie. Zakup ma charakter zawodowy i ściśłe związany z Twoim PKD.

Przedstawiania czyjegoś bloga jako dowód na to, że zakup kogoś innego ma charakter zawodowy  jeszcze na tym forum nie było. Brawo, jesteś pionierem. Czekam na kolejne dowody w tym stylu. Może zacznij  wklejać cytaty z pudelka?

oznacz moderatorów

ya4u
#9 Pomysłodawca#

@drekenzes @Client:118153229 

Tu nie chodzi że się kłócić między sobą.

Sprzedawca podał inne PKD którego ja nie mam.

To gdzie ja to będę stosował i do czego też nie powinno go obchodzić jeśli nie ma powiązania PKD, prawda? 

To że się wykłócał o zwrot, to mam po prostu powody. Przypuszczam że sprzedający nie ma serwisu żeby przeprowadzić naprawę i po prostu tym handluje, poczatkowo zgłosiłem wadę, sprzedający napisał że działa poprawnie pomimo że wysłałem mu zdjęcia, później znalazłem mnóstwo złych opinii na temat sprzedającego i jego praktyk o reklamacjach i zwrotach.... Więc stwierdziłem że z nim nie będę się bawił w naprawy, odsyłanie pakowanie, sprawdzanie itd.

Cały przebieg odpakowania, zalania sprawdzenia czy działa dobrze, ewentualnego spuszczenia paliwa i zapakowania ponowie to jest czasochłonne... Gdybym chciał uszkodzona lub bawić się w ten sposób to pojechał bym na złom lub kupił na **piiip** za 200zl i bym se kręcił, zawoził do naprawy itd.

 Sprzedający napisał że nie widzi takowej opcji żeby zrobić zwrot pieniędzy.

Wydaje mi się że brałeś udział w poprzedniej dyskusji, w poprzednim temacie.

Tam odpisywałem chaotycznie bo nie wiedziałem że za każdym razem muszę oznaczać człowieka któremu odpisuje

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@ya4u A po co sprzedawcy własny serwis? On odsyła do serwisu producenta i pewnie trafiło by do mechanika, z którym się kontaktowałeś.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

ya4u
#9 Pomysłodawca#

@drekenzes @wlasnie o to chodzi że wyczytałem że paczki wracają z reklamacji jakby w ogóle nie były otwierane i sprawdzane lub z innymi wadami....

 

Odpowiedz na resztę bo jak na razie wylapujesz tylko na czym by mnie tu zhejtowac.

 

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@ya4u Nie rozumiem czemu czytasz opinie o sprzedawcy po zakupie a nie przed 😕 Ileż to by było mniej problemów.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

ya4u
#9 Pomysłodawca#

@drekenzes bo człowiek się nie spodziewa takich sytuacji tym bardziej że Żona i ja robimy zakupy na Allegro i nigdy nie miałem problemów.... Ani Żona w dużej firmie gdzie zatrudniają 70 osób ponad też nie mają problemów ze zwrotami.... Kwestia iczciwosci

oznacz moderatorów

ya4u
#9 Pomysłodawca#

@ya4u widzisz, zrobiłem to bo nie chce dawać oszustom zarobić wolę wydać więcej ale na uczciwych ludzi.

To samo robię w życiu codziennym, nie chodzę do marketów tylko do małych sklepów żeby przetrwały i żeby ludzie mieli za co żyć.

Ale to już inny temat.

oznacz moderatorów

ya4u
#9 Pomysłodawca#

@drekenzes poza tym robię zwrot mam powody, zresztą zrobiłem zwrot bez podania przyczyny...

Dostaje info zwrot przyjęty w takim terminie dostanie Pan pieniądze... Ok kupuje jeszcze w tym samym momencie w innym miejscu, przychodzi, działa i mam ciepło żeby gluty z nosa nie leciały.

oznacz moderatorów

Client:118153229
#3 Debiutant#

@ya4u  napisał(a):

@drekenzes @Client:118153229 

Tu nie chodzi że się kłócić między sobą.

Sprzedawca podał inne PKD którego ja nie mam.


Na tym forum fakty nikogo nie obchodzą. To jest kółko wzajemnej adoracji sprzedawców, więc nie dziw się, że tzw. racja sprzedawcy jest tu broniona jak niepodległość. Tracisz czas i energię na dyskutowanie z betonem. Odczekaj 14 dni, oznacz dyskusję jako nierozwiązaną i składaj wniosek o rekompensatę z Allegro Protect. We wniosku zaznacz, że odstąpiłeś od umowy jako konsument, odesłałeś produkt i nie dostałeś zwrotu swoich pieniędzy.

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@Client:118153229 Jak zwykle nic nie wnosisz do tematu, poza wymądrzaniem. Może jakaś kontrola z RODO, drogi administratorze, bo z tego co wiem uwielbiasz nielegalnie przetwarzać i ujawniać dane osobowe?

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

Client:118153229
#3 Debiutant#

@drekenzes  napisał(a):

Może jakaś kontrola z RODO, drogi administratorze, bo z tego co wiem uwielbiasz nielegalnie przetwarzać i ujawniać dane osobowe?


Chyba mylisz mnie z @mdrogeriahttps://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/dlaczego-nie-mo%C5%BCna-utworzy%C4%87-pacz... 

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@Monika__L To tak nie działa. Zakup ma być związany z działalnością, ale nie może mieć charakteru zawodowego. Charakter zawodowy mają te zakupy, dzięki którym najprościej rzecz ujmując potrzebne są ci do zarabiania pieniędzy, jak na przykład aparat dla fotografa. Ale zakup lodówki dla pracowników już takiego charakteru nie ma. Ale jeśli jesteś sprzedawcą AGD, to już będzie charakter zawodowy.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów