Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od niedawna mam problem z płatnościami z rachunku firmowego w banku BNP GOonline Biznes.
Wcześniej wszystko było OK, a w obecnej chwili bramka płatnicza przekierowuje od razu do płatności dla klienta indywidualnego.
Obecnie nie mam możliwości jak to miało miejsce wcześniej na allegro i jest w innych sklepach, wyboru pomiędzy klientem indywidualnym, a biznesowym. Od razu jestem kierowany do klienta indywidualnego GoOnline skąd nie ma możliwości zalogowania się do konta firmowego i dokonania płatności.
Zgłoszenia do Allegro to farsa i spychologia obwiniająca bank, a tak się składa, że identyczną sytuację przerabiałem z innym sklepie i po masie wymienionej korespondencji pomiędzy bankiem-sprzedawcą-bramką płatniczą, sprawa się wyjaśniła w niewłaściwym kierowaniu do strony banku u pośrednika płatności (bramce płatniczej).
W tamtym przypadku było to "imoje" i sprzedawca skutecznie zareagował, w przypadku allegro są to "przelewy24" i allegro nie wie jak ma sprawę załatwić.
Może ma ktoś skuteczny sposób przekazania powyższej informacji do kompetentnych osób, bo jak na razie informacje zwrotne od allegro, są albo kompletnie nie na temat, albo właśnie jako spychologia, albo też wskazujące alternatywne metody płatności niedostępne dla rachunków firmowych.
Może jak raz albo ktoś ma wiedzę gdzie słać sugestię naprawy problemu, żeby sprawa została właściwie odebrana i załatwiona, albo może się trafi kompetentna osoba z allegro czytająca tą korespondencję, która będzie w stanie załatwić prostą sprawę u podmiotu świadczącego szybkie przelewy dla allegro?
Witam, mam ten sam problem od kilku miesięcy, nie mogę normalnie zrobić zakupów. Przez to zakup niektórych produktów został dla mnie zablokowany. Teraz chciałam ponownie zrobić zakupy u sprzedawcy, u którego miałam wiele nieudanych transakcji, tym razem płacąc kartą jak się okazało nie mogę wypełnić danych karty i zapłacić kartą. Nie wiem czy sprzedawca mnie zablokował czy o co chodzi? Bardzo utrudnia to życie. Na innych stronach bank udostępnia wybór gdzie się zalogować, a największej platformie sprzedażowej nie można tego zrobić.
@LiquidPatch Bardzo mi przykro, ale pozostaje wybranie innej metody płatności.
Skoro dalej nic nie zrobiliście , to zostaje wybór innej platformy zakupowej.
Jak Allegro zobaczy spadek obrotów to naprawi problem kliknięciem myszki. Pozdrawiam
Od roku mam ten sam problem, koszmar !!!!
i jak widzę na tym forum bezradność i nieudolność moderatorów w tak błahej sprawie to ręce opadają