anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy ze stroną allegro

Client:62511024
#8 Zapaleniec

Mam problem ze stroną allegro, nie ładuje mi się strona na zadym urządzeniu podłączonym do mojej sieci. Na wszystkich przeglądarkach jest to samo,czyscilem ciasteczka, zmieniałem DNS i nic.

Wszystko inne działa prócz allegro. 

Wygląda jakbym dostał Bana na swojej IP

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:62511024 czy pojawia się jakiś komunikat? Czy możesz przesłać zrzut ekranu (całego razem z adresem strony oraz godziną i datą), na którym ten problem będzie widoczny?

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:62511024
#8 Zapaleniec

IMG_20241017_1910143546509848625521432.jpg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:62511024 dziękuję za zrzut! Czy na pewno korzystasz z aktualnej wersji przeglądarki? Wyłącz proszę adBlocka (na zrzucie widzać, że jest włączony) dodatkowo możesz sprawdzić czy podobny problem występuje w trybie incognito (również z wyłączonym adBlockiem i dodatkami).

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:62511024
#8 Zapaleniec

Problem pojawił się wczoraj, na żadnej przeglądarce nie działa, próbowałem wszystkich 4.Adblocka wyłączałem, efekt jest taki sam. Nawet jak podłącze telefon pod domowe wifi to strona allegro się nie otwiera z przeglądarki a nawet aplikacja się nie uruchamia.(z

Nie korzystam z proxy, zmieniałem DNS, czyściłem ciasteczka, próbowałem różnych przeglądarek, wyłączałem firewall, wszystko inne działa tylko nie  allegro, wygląda jakbym moje IP było zablokowane u was. Problem pojawił się nagle bez żadnego powodu. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:62511024 w takim razie podeślij proszę zrzut ekranu z karty incognito z wyłączonym adBlockiem i dodatkami. Otrzymałam odpowiedź z Działu technicznego, że nie jest to blokada IP, wtedy komunikat byłby inny. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:62511024
#8 Zapaleniec

IMG_20241017_2148025442927115008459653.jpg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:62511024 dziękuję, przekazałam zgłoszenie do Działu technicznego. Natomiast sprawdziliśmy, że korzystasz z nieaktualnej wersji aplikacji, więc jeśli chodzi o aplikację to zaktualizuj ją proszę. Upewnij się też, że masz aktualne wersje przeglądarek.   

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:62511024
#8 Zapaleniec

Z Aplikacji korzystam rzadko, ale za aktualizuje, przeglądarki mam świeże. Dziękuję za wsparcie i czekam na jakieś dalsze info.

Serdecznie pozdrawiam

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:62511024 czy możesz podać swój publiczny adres IP?
Możesz go uzyskać na przykład na tej stronie https://showmyip.com/.

 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:62511024
#8 Zapaleniec

IPv4   176.221.120.14

oznacz moderatorów