Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam, potrzebuję informacji, jak wygląda ochrona kupujących (ja) w przypadku, gdy osoba fizyczna (sprzedawca) nie firma, wywiązała się z umowy, czyli nadała do mnie paczki, które, jak wszystko wskazuje, zostały zgubione lub ukradzione przez kuriera PP. Z ustaleń ze sprzedawcą wynika, że w dokumentach pocztowych w urzędzie nadawczym figuruje mój sfałszowany podpis przesłany rzekomo z mojego miejsca zamieszkania (odbioru). Przy czym PP kłamie, gdyż mnie poinformowano, że przekazano paczki do skrzynki pocztowej, więc nie mogłam ich podpisać, pomijając oczywisty fakt, że by się nie zmieściły do skrzynki w bloku. Paczki wg Allegro figurują, jako dostarczone. Pani wywiązała się z umowy i nie jest w żaden sposób winna zaistniałej sytuacji. Wnosi o zamknięcie przeze mnie dyskusji i będzie składać reklamację na poczcie. Reklamacja może trwać 3 miesiące i nie musi być uwzględniona. Finalny skutek jest taki, że nie mam paczek, ani pieniędzy (niestety duża kwota),a kurier prawdopodobnie popełnił przestępstwa z art. 270.par.1 i 278 par.1 kk i to w trakcie świadczenia pracy. Przestępstwa te są ścigane z urzędu i pracodawca powinien powiadomić organy ścigania. Czy mam zamknąć dyskusję i czekać miesiącami na wątpliwy, wg mnie, efekt reklamacji i obawiam się, brak zwrotu wartości przesylek przez PP? Doświadczenie zawodowe nie budzi we mnie entuzjazmu jeśli chodzi o efektywność działania PP. Jak rozumiem, ze strony Allegro nie uzyskam żadnej rekompensaty, bo jest to ewidentna wina przewoźnika. Na czym polegałaby pomoc portalu w tej sprawie, o ile w ogóle jest możliwa? Będę wdzięczna za informację.
@prizzi 1 )mimo wszystko napisałbym reklamacje ( prawdopodobnie i tak to będzie niezbędne
2) mimo wszystko zgłosiłbym na policje przynajmniej dwa podejrzenia przestępstwa -przywłaszczenie oraz podrobienie podpisu
Tak, dokładnie taki jest plan.
@prizzi reklamację może zlożyć tylko 1 strona skoro sprzedaca ma ją składać to powinien ci kasę oddać. Ale lrawnie ryzyko przepadku lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na kupującego z chwilą nadania przez sprzedawcę prywatnego paczki. Czyli ty powinnaś składać reklamację w pp
@prizzi podaj proszę numer zamówienia, zweryfikuję sytuację. 😊
Dzień dobry, nr zamówienia to 338efbc0-a274-11f0-9514-af2c12c4be12 i 8056a1e0-9fba-11f0-93dd-dfbc58a42e2b
@prizzi dziękuję. Działam w Twojej sprawie i wrócę z informacją, gdy ustalę szczegóły.
@prizzi wracam do Ciebie z informacją, że nasz doradca właśnie wypowiedział się w dyskusji. W tym przypadku, konieczne będzie złożenie reklamacji bezpośrednio do przewoźnika, aby wyjaśnić zaistniałą sytuację z przesyłkami.
No właśnie, czyli żadnej pomocy nie otrzymam, tak jak się spodziewałam 🙄