anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę o pomoc w sporze ze sprzedawcą

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:97913136
#3 Debiutant#
  • Witam .

Zakupiłem lalkę dla dziecka na urodziny , chcieliśmy ja zapakować w papier prezentowy i zauważyliśmy iż lalka ma rzadkie włosy otwarlismy ja aby sprawdzić czy aby na pewno z nią coś nie tak . Po sprawdzeniu lalki okazalo się iż rzeczywiście brakuje jej włosów , sprawdziliśmy jeszcze opinie i rzeczywiście nie była lalka ta jedynym przypadkiem . Lalka miała również dziwna woń nie tak jak te które dziecko ma już w kolekcji ,po porównaniu jej ze zdjęciami doszliśmy do zdania iż może to być nawet podróbka . Odesłaliśmy lalkę z prośbą o zwrot pieniędzy . Sprzedawca niedosc że przez miesiąc prawie nie zwrócił pieniędzy to jeszcze ma pretensje że otworzyliśmy lalkę znam regulamin to nie jest szczoteczka do zębów . Tu już nie chodzi o 250 PLN ale o zasadę że sprzedawca jest beszczelny a allegro do końca  nie pomaga . Kupując przez portal przez tyle lat nie spotkałem się z czym takim żeby mi ktoś zarzucał iż bawiłem się lalka tym bardziej że posiadamy zdjęcia , a w jego komentarzach jest przynajmniej 5 podobnych sytuacji gdzie lalce brak włosów lub klienci są nie zadowoleni szkoda iż wcześniej ich nie przeczytałem  . Sprawę zgłoszę również do UOKiK i US bo nie posiadam ani lalki ani pieniędzy . 

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Przed zakupem czegokolwiek zawsze warto prześwietlić sprzedawcę i sprawdzić oceny produktu . Jeśli były wady o których nie było mowy w opisie należy złożyć reklamację a w razie problemów jest też takie narzędzie jak "dyskusja" ,gdzie w razie problemu włącza się pracownik allegro.

oznacz moderatorów
Client:97913136
#3 Debiutant#

Dziękuję za odpowiedź . Z reguły zawsze dokładnie analizuje oceny allegrowiczow ale tym razem zrobiłem to dopiero po zakupie aby sprawdzić czy mój przypadek był odosobniony zanim podejmę dalsze kroki , ale dopiero wtedy zauważyłem że jednak nie i kilka osób już wystawili negatywne oceny że względu tego samego powodu co u nas.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608   @Client:97913136  "...warto prześwietlić sprzedawcę i sprawdzić oceny produktu."

Przecież wiemy wszyscy że oceny produktu to lipa, tylko dobre oceny są zamieszczane, negatywne  to rzadkość. Natomiast warto spojrzeć ile ocen miał usuniętych sprzedawca lub  przedmiot. Tylko jeszcze ten wskaźnik daje jakieś  pojecie o jakości, chociaż to tez niewiele.
 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:97913136 czy prowadzisz dyskusję z tym sprzedającym? Podaj proszę numer tego zamówienia. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
Client:97913136
#3 Debiutant#

Dziękuję za zainteresowanie tak prowadzę dyskusje i przed godziną może wcześniej włączyło się allegro w dyskusję zauważyłem dopiero to teraz . Pozwól proszę odczekać , co odpowie sprzedawca bo do tej pory stawiał że tak powiem w poprzek jeżeli chodzi o zwrot , ale ta wiadomość teraz z allegro stawia go bezpośrednio przed faktem zwrotu pieniędzy . Zobaczmy co będzie na razie jeszcze nie opowiedzial .

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

W takich sytuacjach w większości są problemy ze sprzedającymi!

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:97913136 Odesłaliśmy lalkę z prośbą o zwrot pieniędzy

Na jakiej podstawie, złożyliście reklamacje czy dokonaliście odstąpienia ?

Zakup od Polskiej firmy ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Client:97913136
#3 Debiutant#

Zwrotu dokonaliśmy poprzez allegro jak się nie mylę na drugi dzień po otrzymaniu paczki zaznaczyliśmy poprostu "nie pasuje mi"bo na wymianę i zamawianie nowej nie było czasu że względu że to miałby prezent  . Sprzedawca polski i z Polski .

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:97913136 to nie za bardzo rozumiem w czym problem jak było to odstąpienie, to sprzedawca powinien Wam oddać kasę do 14 dni od odstąpienia, jedyne co mógł potrącić za 

4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące
wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, chyba że przedsiębiorca nie
poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami
art. 12 ust. 1 pkt 9.

Ale tu już w sąd się nikt nie będzie bawił ile i czy faktycznie powinien coś potrącić 🙂 Więc nie wiem na co czeka Allegro ?  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  inni za brak odpowiedzi w dyskusji mają bana a ten sprzedawca przy odstąpieniu nie oddał kasy do 14 dni ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Client:97913136
#3 Debiutant#

No właśnie to mnie też dziwi a najbardziej podejście sprzedawcy bardzo arogancki i niemiły w tekście (można to było wyczuć ) nie chce zwrócić pieniędzy bo wyciągnąłem ja z opakowania i rzekomo się bawiłem lalką czy też jej uzywalem . No ale niestety zakup przez internet mam prawo otworzyć i odesłać żadną rzecz tyłu szczoteczka do zębów czy coś podobnego ta lalka. Najlepsze że ani pieniędzy nie ma ani lalki 🙂

oznacz moderatorów
glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

@kostas11 "sprzedawca powinien Wam oddać kasę do 14 dni od odstąpienia"
Nie od odstąpienia, bo kupujący po odstąpieniu ma kolejne 14 dni na odesłanie. A skąd wiadomo czy po odstąpieniu odeśle czy się nie rozmyśli? 

oznacz moderatorów
Client:97913136
#3 Debiutant#

Screenshot_20240416_162533.jpg

Tak jak mówisz zgadzam się że wszystkim ale jak widać dać na screen od 18 marca ma ją już u siebie . Cóż ciekaw jestem czy coś odpowie w dyskusji teraz po włączeniu się allegro bo wcześniej miał dużo do powiedzenia. Najgorsze jest to iż od tylu lat nigdy problemów nie było choć bardzo ale to bardzo sporadycznie coś odsyłałem a teraz jakiś Pan się trafił o złym chumorze . 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 nie jestem w stanie tego sprawdzić, bo do zakupu doszło na innym koncie, a nie znam numeru zamówienia. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
Client:97913136
#3 Debiutant#

Przepraszam zapomniałem wcześniej wysłać d17ae080-e20c-11ee-8fb2-31304f20e823 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:97913136 Widzę, że w trwającej dyskusji wypowiedział się dzisiaj pracownik Allegro, wzywając sprzedającego do rozpatrzenia reklamacji. Mam nadzieję, że doprowadzi to do satysfakcjonującego obie strony rozwiązania. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Client:97913136
#3 Debiutant#

Dziękuję za zaangażowanie tak napisałem już wcześniej koleżance iż dzisiaj sprzedający dostał wiadomość , dlatego też chciałem odczekać co napisze 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@nat_not jaka reklamacja jak kupujący odstąpił "nie pasuje mi" ??? Ten Wasz cudowny formularz zwrotu 🙂

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Client:97913136
#3 Debiutant#

Co do rejestracji tutaj zrobiłem dziś przez mail  co prawda ten sam co używam na allegro cóż nie znam się na tym czy można te konta automatycznie połączyć .

oznacz moderatorów