Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Proszę o pomoc
W zasadzie nic, nie generujesz kodu zwrotu, nie wysyłasz, dobrze poinformować o tym sprzedającego.
Tracisz tylko, albo aż prawo do zwrotu, ponieważ tylko raz możesz zrobić zwrot .🤗 Ale ważniejsza jest reklamacja.
@LEW433 Niczego nie traci, ma w dalszym ciągu prawo do odesłania przedmiotu w ciągu 14 dni.
Ale nie musi odsyłać skoro nie chce.
Akurat z reklamacją w przyszłości może byc problem bo formalnie przedmiot nie jest już jego własnością.
Dobrze by było żeby Allegro umożliwiło w jakiejś formie prostowanie takich pomyłek aby potem nie było nieporozumień.
Tak traci, darmowy zwrot, jak ma taki.
@LEW433 Co traci? Zastanów się. Zgłosił zwrot, ma prawo do zwrotu.
Gdyby nie kliknął zwrotu to i tak termin by upłynął, wiec co traci?
Oczywiście zaraz pojawia się szereg różnych odpowiedzi, z wysnuwaniem beznadziejnych wniosków i koncepcji.
A pytanie Chmielu0814 było bardzo proste - LEW433 udzielił na nie w 100% odpowiedzi i sprawa jest załatwiona. Po co są dalsze odpowiedzi i jakieś wyjaśnienia - ja tego nie rozumiem.
@ELMIX-SHOP A po co miałbyś rozumieć? Może kiedyś zrozumiesz, a na razie niech tak zostanie że nie rozumiesz.