Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ , piszę z problemem jakim jest przypadkowy zwrot. Po krotce opiszę sytuację. Odebrałem paczkę z paczkomatu, po czym paczkomat raz jeszcze się otworzył po czym co się okazało rozpoczął procedurę zwrotu paczki. Natychmiast zadzwoniłem na infolinię inpostu oraz przedstawiłem sytuację, miła Pani konsultant poinformowała mnie, że wylała już formularz, który powinien zmienić status paczki. I tu rodzi się moje kolejne pytanie, czy muszę coś dodatkowo zrobić (zadzwonić na infolinię allegro) aby to odkrecić czy wystarczy ta zmiana statusu przez InPost ? Dodam, że sprzedający został również poinformowany o zaistniałej sytuacji. Z góry dziękuję oraz pozdrawiam.
@Client:105447495 Nie, nic już nie musisz robić. Jeśli InPost zajął się tą sprawą i sprzedający wie o problemie, wszystko jest w porządku.
Dziękuję pięknie za informację
I tak zrobiłeś więcej niż do Ciebie należało więc nic nie musisz robić, cieszyć się tylko z przesyłki.😂