anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty..."

MAMY ROZWIĄZANIE!
FrankSong
#1 Nowicjusz

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).

oznacz moderatorów
416 ODPOWIEDZI 416
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Arsene911  Allegro lubi prankować swoich klientów😉, a tak na poważnie, to są tak zwane potykacze, robią to, aby sprawdzić, czy ktoś się nie włamał na Twoje konto,( bo często się to zdarza), a później są pretensje, że "ja nic nie kupiłem, a kasa mi z kąta zniknęła", bo jak masz podpiętą kartę , to włamywacz może kupić coś za Twoją kasę, więc wolą się upewnić, czy te zakupy zrobiłeś Ty , czy włamywacz

oznacz moderatorów
Arsene911
#7 Wielbiciel

Nic to nie wniosło to tematu, ale dzięki za chęci. 

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Arsene911  te włamania naprawdę są bardzo częste, nie dawno pisała tu pewna pani której włamali się na konto, robili zakupy i jeszcze próbowali wyłudzić kasę z AP, na jej koncie złożyli kilkadziesiąt wniosków o rekompensatę, więc to nie są żarty, tak jak Ci się zdaje

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Arsene911 ograniczenie nakładamy ze względów bezpieczeństwa - podstawą takiego działania jest artykuł 2.12b Regulaminu Allegro. Sprawdziłam, że ograniczenie jest już zdjęte z Twojego konta. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Arsene911
#7 Wielbiciel

Podejrzewając, że ktoś się bezprawnie zalogował na moje konto zakładacie blokadę, bo czym ją zdejmujcie, po tym jak w tej samej sesji logowania wysyłałem wiadomość przez formularz, o treści "proszę zdjąć blokadę"?

Dobrze rozumiem logikę tego zabezpieczenia, czy coś przeoczyłem?

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Arsene911  dobrze rozumiesz😉 sprawdzili logi, urządzenie z którego napisałeś wiadomość i stwierdzili, że Ty, to Ty

oznacz moderatorów
Arsene911
#7 Wielbiciel

Może warto dopracować algorytm i nie nakładać blokad na konta z włączonym uwierzytelnianiem dwuskładnikowym? 

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Arsene911  Dopracowanie algorytmu jest pracochłonne,  efekty bedą kiedyś w przyszłości a może nigdy.

Takie profilaktyczne blokowanie konta jest tanie, no i  wywołuje efekt psychologiczny, złudzenie  że ktoś niby dba  o bezpieczeństwo.

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Arsene911  dwuskładnikowe logowanie nie jest 100% zabezpieczeniem, bo nie każdy ma blokadę w telefonie, a telefon można zgubić, lub może zostać ukradziony, algorytmy wykrywają jedynie logowania odstępujące od normy, na przykład inna lokalizacja, bądź logowanie na nowym urządzeniu, ludzie naprawdę mają  po kilkanaście kont na Allegro i często o tym nie wiedzą, a dla oszustów to jest dobry Deal

oznacz moderatorów
mgrzecho
#2 Obserwator

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@mgrzecho ograniczenie zostało już zdjęte. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
unia777
#7 Wielbiciel

Chciałem dokonać następnego zakupu a tu wyskoczyło że konto zostało zablokowane. Czemu?

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Poszukaj na swojej poczcie mówiła od allegro ,również w spamie 

oznacz moderatorów
Belcardi
#7 Wielbiciel
oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Jak potwierdzisz że jesteś sobą to po jakimś czasie powinna zejść blokada.

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Belcardi  napisz  te blokady szybko zdejmują

oznacz moderatorów
Client:106674110
#7 Wielbiciel

Witam, przy próbie zakupu wyskakuje komunikat: "To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz." Z góry dziękuję za możliwie najszybsze rozwiązanie problemu i pozdrawiam.

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @Client:106674110. Już to konsultuję, daj mi chwilę 🙂  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:134560298
#1 Nowicjusz

Też mogę prosić o zdjęcie?

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:134560298 ograniczenie jest już zdjęte z Twojego konta. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów