anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty..."

MAMY ROZWIĄZANIE!
FrankSong
#1 Nowicjusz

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).

oznacz moderatorów
416 ODPOWIEDZI 416
Pomfile
#7 Wielbiciel

witam, znow mam to samo 😞

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka Allegro Gadane
Była Moderatorka Allegro Gadane

@Pomfile Spróbuj ponownie, na Twoim koncie nie ma już żadnych ograniczeń. 

oznacz moderatorów
DiFiume
#7 Wielbiciel

Prośba o odblokowanie 🙂

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@DiFiume Ograniczenia zostały wczoraj zdjęte.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
pioterekpp
#7 Wielbiciel

Dzień dobry, 

ja mam również ten sam problem z blokadą zakupu. Czy mogę prosić o pomoc?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@pioterekpp problem nie powinien już występować. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
pioterekpp
#7 Wielbiciel

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry, 

mam problem z zakupem. Załączam screen z komunikatem.prosze o pomoc i zdjęcie blokady. 
Pozdrawiam, KomunikatKomunikat

oznacz moderatorów
ilianka
#2 Obserwator

mam to samo... może ktoś pomóc? 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka Allegro Gadane
Była Moderatorka Allegro Gadane

@ilianka Zgłosiłam to, wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂 

oznacz moderatorów
ilianka
#2 Obserwator

Witam też mam ten sam problem...? mogę prosić o pomoc i wyjasnienie dlaczego tak sie stało?

oznacz moderatorów
ilianka
#2 Obserwator

Witam ta sama sytuacja komunikat "To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz". Prosze o pomoc

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka Allegro Gadane
Była Moderatorka Allegro Gadane

@ilianka Spróbuj ponownie teraz (konieczne może być wyczyszczenie plików cookies). 

oznacz moderatorów
olo_255
#1 Nowicjusz

Witam mam tem sam problem, proszę o pomoc. Komunikat: "To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz"

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@olo_255 blokada na Twoim koncie jest już usunięta, więc możesz bez przeszkód kupować na Allegro. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:111319947
#2 Obserwator

Witam mam tem sam problem, proszę o pomoc. Komunikat: "To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz"

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka Allegro Gadane
Była Moderatorka Allegro Gadane

@Client:111319947 Cześć, spróbuj zrobić zakupy ponownie (konieczne może być ponowne zalogowanie na konto) 🙂 

oznacz moderatorów
Client:120850550
#2 Obserwator

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz

Czy mógłby mi ktos pomoc?

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:120850550 Przekazałam Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:120850550 Ograniczenia zostały zdjęte. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mat-ked
#7 Wielbiciel

Zmagam się z tym samym problemem, problem w tym że zakup ma zostać zrealizowany do godziny 2:00 6.04, więc trochę pokrzyżowano mi plany.

oznacz moderatorów