anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Użyj dedykowanego procesu do zmiany firstName" na Allegro, co to znaczy?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:103197523
#7 Wielbiciel#

50E3BA03-E100-4B5E-B101-5069006D6C45.jpeg

Przy finalizacji płatności zamówienia mam taka wiadomość: użyj dedykowanego procesu do zmiany first/last name. Mam wszystko uzupełnione, co to jest?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103197523 Którego zamówienia dotyczy ten problem? W którym dokładnie momencie pojawia się ten komunikat?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:103197523
#7 Wielbiciel#

Tak, to moje pierwsze zamówienie 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103197523 Nie widzę u Ciebie żadnego zakupu. Napisz, w której ofercie chcesz kupić i kiedy dokładnie pojawia się ten komunikat. Czy po dodaniu do koszyka? Czy po wybraniu formy płatności (jaką metodę wskazujesz)?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:103197523
#7 Wielbiciel#

Pojawia się kiedy naciskam kupuję i płacę. Wybierałam różne metody płatności 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103197523 Konsultuję tę sprawę z odpowiednim zespołem. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:109153963
#1 Nowicjusz#

Mam ten sam problem i nie mogę dokończyć zakupu podczas płacenia

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:109153963 Aby móc dokonać zakupu, musisz najpierw w pełni aktywować swoje konto. Możesz to zrobić na 2 sposoby: 

1. Szybka wpłata online – wybierz bank z listy dostępnych banków, wpłać kwotę 1,01 zł na nasz rachunek. Aktywujemy Twoje konto w ciągu 3 dni roboczych a przelaną kwotę w całości zwrócimy na Twój rachunek bankowy.

2. Przelew elektroniczny – jeśli Twojego banku nie ma na liście banków, wybierz opcję Przelew z innego banku. Skopiuj podane dane i zaloguj się na stronie Twojego banku. Wpłać 1,01 zł na wskazany przez nas numer rachunku. Przelaną kwotę zwrócimy Ci w całości.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103197523 Dostałam informację, z której wynika, że obecnie problem nie powinien już występować, ponieważ uzupełniłaś swój adres do wysyłki w zakładce Dane konta.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
wika1233455
#7 Wielbiciel#

też tak mam

 

oznacz moderatorów
Client:109153963
#1 Nowicjusz#

У меня такая же проблема, и я не могу завершить покупку при оплате

oznacz moderatorów
wika1233455
#7 Wielbiciel#

co to znaczy, nie mogę kontynuować zakupów

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@wika1233455 Ponieważ nie ustawiłeś swojego adresu a tylko adres do wysyłki, tu: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta

oznacz moderatorów