Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy finalizacji płatności zamówienia mam taka wiadomość: użyj dedykowanego procesu do zmiany first/last name. Mam wszystko uzupełnione, co to jest?
@Client:103197523 Którego zamówienia dotyczy ten problem? W którym dokładnie momencie pojawia się ten komunikat?
Tak, to moje pierwsze zamówienie
@Client:103197523 Nie widzę u Ciebie żadnego zakupu. Napisz, w której ofercie chcesz kupić i kiedy dokładnie pojawia się ten komunikat. Czy po dodaniu do koszyka? Czy po wybraniu formy płatności (jaką metodę wskazujesz)?
Pojawia się kiedy naciskam kupuję i płacę. Wybierałam różne metody płatności
@Client:103197523 Konsultuję tę sprawę z odpowiednim zespołem. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
Mam ten sam problem i nie mogę dokończyć zakupu podczas płacenia
@Client:109153963 Aby móc dokonać zakupu, musisz najpierw w pełni aktywować swoje konto. Możesz to zrobić na 2 sposoby:
1. Szybka wpłata online – wybierz bank z listy dostępnych banków, wpłać kwotę 1,01 zł na nasz rachunek. Aktywujemy Twoje konto w ciągu 3 dni roboczych a przelaną kwotę w całości zwrócimy na Twój rachunek bankowy.
2. Przelew elektroniczny – jeśli Twojego banku nie ma na liście banków, wybierz opcję Przelew z innego banku. Skopiuj podane dane i zaloguj się na stronie Twojego banku. Wpłać 1,01 zł na wskazany przez nas numer rachunku. Przelaną kwotę zwrócimy Ci w całości.
@Client:103197523 Dostałam informację, z której wynika, że obecnie problem nie powinien już występować, ponieważ uzupełniłaś swój adres do wysyłki w zakładce Dane konta.
też tak mam
У меня такая же проблема, и я не могу завершить покупку при оплате
co to znaczy, nie mogę kontynuować zakupów
@wika1233455 Ponieważ nie ustawiłeś swojego adresu a tylko adres do wysyłki, tu: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta