anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Użyj dedykowanego procesu do zmiany firstName" na Allegro, co to znaczy?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:103197523
#7 Wielbiciel#

50E3BA03-E100-4B5E-B101-5069006D6C45.jpeg

Przy finalizacji płatności zamówienia mam taka wiadomość: użyj dedykowanego procesu do zmiany first/last name. Mam wszystko uzupełnione, co to jest?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103197523 Którego zamówienia dotyczy ten problem? W którym dokładnie momencie pojawia się ten komunikat?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:103197523
#7 Wielbiciel#

Tak, to moje pierwsze zamówienie 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103197523 Nie widzę u Ciebie żadnego zakupu. Napisz, w której ofercie chcesz kupić i kiedy dokładnie pojawia się ten komunikat. Czy po dodaniu do koszyka? Czy po wybraniu formy płatności (jaką metodę wskazujesz)?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:103197523
#7 Wielbiciel#

Pojawia się kiedy naciskam kupuję i płacę. Wybierałam różne metody płatności 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103197523 Konsultuję tę sprawę z odpowiednim zespołem. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:109153963
#1 Nowicjusz#

Mam ten sam problem i nie mogę dokończyć zakupu podczas płacenia

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:109153963 Aby móc dokonać zakupu, musisz najpierw w pełni aktywować swoje konto. Możesz to zrobić na 2 sposoby: 

1. Szybka wpłata online – wybierz bank z listy dostępnych banków, wpłać kwotę 1,01 zł na nasz rachunek. Aktywujemy Twoje konto w ciągu 3 dni roboczych a przelaną kwotę w całości zwrócimy na Twój rachunek bankowy.

2. Przelew elektroniczny – jeśli Twojego banku nie ma na liście banków, wybierz opcję Przelew z innego banku. Skopiuj podane dane i zaloguj się na stronie Twojego banku. Wpłać 1,01 zł na wskazany przez nas numer rachunku. Przelaną kwotę zwrócimy Ci w całości.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103197523 Dostałam informację, z której wynika, że obecnie problem nie powinien już występować, ponieważ uzupełniłaś swój adres do wysyłki w zakładce Dane konta.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
wika1233455
#7 Wielbiciel#

też tak mam

 

oznacz moderatorów
Client:109153963
#1 Nowicjusz#

У меня такая же проблема, и я не могу завершить покупку при оплате

oznacz moderatorów
wika1233455
#7 Wielbiciel#

co to znaczy, nie mogę kontynuować zakupów

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@wika1233455 Ponieważ nie ustawiłeś swojego adresu a tylko adres do wysyłki, tu: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta

oznacz moderatorów