Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od kiedy to szanowne ALLEGRO, to sprzedający decyduje o formie rozwiązania reklamacji, a nie kupujący. Od kiedy to sprzedawca od samego początku narzuca jedną wygodną dla niego formę rozwiązania reklamacji? Od kiedy to bronicie sprzedającego łamiącego prawo? Dlaczego pomimo udowodnienia Wam łamania regulaminu przez sprzedającego nic nie robicie i dalej to ja jako kupujący muszę się tłumaczyć, i walczyć o swoje bo ciągle stoicie po stronie sprzedającego! CYRK!
To wytłumacz mi jak to jest że za łamanie regulaminu np. odnośnie miniaturek usuwają aukcję, i potrafią upominać, a tutaj za łamanie regulaminu nie potrafią. Nawet wskazałem im punkt regulaminu żeby nie musieli szukać, i nic.
@Q-parts a który to punkt?
pkt 10.1