Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Kupiłem za pośrednictwem Allegro Protect towar z gwarancją sprzedawcy na 12 miesięcy. Już po kilku miesiącach zakupiony towar uległ samoistnej degradacji. Złożyłem reklamację, ale sprzedający się nie odzywa, również nie zwrócił pieniędzy na wadliwy towar. Otrzymałem od Rzecznika Praw Konsumentów opinie, że sprzedający nie wywiązał się ze swoich obowiązków i powinien zwrócić mi koszty zakupu bądź wymienić towar.
Czy Allegro Protect może mi pomóc w tej sprawie, czy muszę kierować sprawę na drogę sądową?
Poproszę o poradę w tym temacie, za co z góry dziękuję !
@minitronik Zacznij od rozpoczęcia dyskusji z tym sprzedającym, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Bedzie musiał przesłać wyjaśnienia w ciągu 24 godzin. Jeżeli tego nie zrobi, pracownik Allegro włączy się do sporu.