Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Kupiłem za pośrednictwem Allegro Protect towar z gwarancją sprzedawcy na 12 miesięcy. Już po kilku miesiącach zakupiony towar uległ samoistnej degradacji. Złożyłem reklamację, ale sprzedający się nie odzywa, również nie zwrócił pieniędzy na wadliwy towar. Otrzymałem od Rzecznika Praw Konsumentów opinie, że sprzedający nie wywiązał się ze swoich obowiązków i powinien zwrócić mi koszty zakupu bądź wymienić towar.
Czy Allegro Protect może mi pomóc w tej sprawie, czy muszę kierować sprawę na drogę sądową?
Poproszę o poradę w tym temacie, za co z góry dziękuję !
@minitronik Zacznij od rozpoczęcia dyskusji z tym sprzedającym, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Bedzie musiał przesłać wyjaśnienia w ciągu 24 godzin. Jeżeli tego nie zrobi, pracownik Allegro włączy się do sporu.
Rozpocząłem dyskusję, a raczej monolog z mojej strony. Poza najstarszymi wiadomościami że temat przekazany do działu serwisowego i na informację mają czas 14 dni - totalna cisza. Nikt również nie odbiera telefonów, ani nie oddzwania. Ten temat rozpoczął się 31 marca, czyli ponad 1,5 miesiąca temu.
W jaki sposób mogę poprosić pracownika Allegro o pomoc?
@minitronik W dyskusji znajdziesz odpowiedni przycisk "poproś o pomoc Allegro" pod oknem, w którym możesz wprowadzić tekst.
@w_kiwi raczej wątpię, aby @minitronik miał otwartą , skoro twierdzi, że od półtora miesiąca, to jest monolog, już dawno bot zaproponował by Allegro Protect
@minitronik Czy możesz doprecyzować, o które zamówienie dokładnie chodzi? Widzę, że prowadziłeś tylko dwie dyskusje, z czego w tej "najnowszej" przyznaliśmy Ci zwrot z Allegro Protect.