Reklamacja telefonu z tytułu rękojmi

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
zakupiłem Sony Xperię wartą 450 PLN i po pół roku padł głośnik od rozmów. Czy sprzedawca ma obowiązek wymienić mi go niezwłocznie na nowy z tytułu rękojmi czy raczej będzie chciał mi wcisnąć naprawę bo szkoda wydaje się niewielka?
Macie jakiś sprawdzony wzór reklamacji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może naprawić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Poczytaj o rękojmi. https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
Przy pierwszej reklamacji z rękojmi sprzedawca może towar wymienić lub naprawić, ale jeśli wada istotna wystąpi po raz drugi, możesz odstąpić od umowy i zażądać zwrotu wpłaty.
Do reklamacji nie trzeba specjalnych wzorów. Podajesz dane sprzedającego, swoje dane, datę zakupu, nazwę towaru i określasz żądania.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupiłeś towar od firmy jako konsument?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, od firmy nowy telefon jako konsument. I zależałoby mi na wymianie telefonu na nowy zamiast jakichś napraw