anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

reklamacja

Stivcio83
#7 Wielbiciel#

Witam sprzedający nie odpowiada na moją uzasadnioną reklamacje. Co mam Zrobić?

oznacz moderatorów
54 ODPOWIEDZI 54

konto zamknięte
Nie dotyczy

@msniezek Potrafisz czytać ze zrozumieniem? Przecież pisałem, że "Bardzo dużo rzeczy kupuję na Allegro i niestety czasami trzeba założyć spór. Jednak faktycznie w sytuacjach gdy np. sprzedawca nie reaguje na zgłoszenie mailowe. "

No, ale tylko potwierdziłeś, że pracownik Allegro zabiera głos bez wczytania się w wiadomości swojego rozmówcy, tylko pisze coś "na odczep".

Dlatego naprawdę, nie pogrążaj się już tutaj swoimi kolejnymi wpisami....

A jeszcze odnośnie tego czy dyskusja powinna być czy nie. Nie masz racji. Jeśli bowiem widać, że klient nie ma nawet podstaw prawnych do jakichkolwiek roszczeń to pracownik Allegro powinien taką dyskusję kończyć z automatu.

Natomiast swoją ignorancją, raz, że dajecie potężne narzędzie walki konkurencji (po co wystawiać negatywy skoro można dyskusjami wykończyć sprzedawcę), a dwa, po raz kolejny pokazujecie, że jesteście ponad obowiązującym w Polsce prawem. Nie obchodzą was bowiem przepisy, ustawy itp. Wy macie swoje chore zasady i tylko to was interesuje.

No i kwestia bezczelnego rozliczania sprzedawców CO DO MINUTY z szybkości odpowiedzi na pytania klientów czy odpowiedzi w dyskusjach, podczas gdy sami, potraficie nie zabierać głosu w dyskusji przez 9 dni, co pokazałem na swoim przykładzie, mimo, iż się was wyraźnie prosi o pomoc.

Więc naprawdę, daj już sobie spokój i proszę, nie powołuj się już na mnie bo nie mam zamiaru tracić czasu na bezsensowne pisanie z Tobą. Jesteś jak większość pracowników u was. Klapki na oczach i pisanie tego co góra nakazała. A to jak walenie łbem o ścianę. Zero efektu. Tylko można się bólu nabawić.

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@konto zamknięte to niezłe podsumowanie, bo przypomnę od czego ta dyskusja się zaczęła. Ja napisałem:

"Spróbuj założyć dyskusję z tym sprzedawcą - gdyby tam również nie odpowiadał, pomożemy"

Ty na to:

"Ze...sracie się, a nie pomożecie"

A okazuje się, że "czasami trzeba założyć spór (...) w sytuacjach gdy np. sprzedawca nie reaguje na zgłoszenie mailowe.", a to jest dokładnie to, o czym na początku powiedziałem.

I owszem - dyskusje to narzędzie oddane w ręce stron transakcji. Nie zabierzemy głosu w dyskusji, dopóki sprzedawca odpowiada terminowo (regulaminowe 24 godziny na odpowiedź, a nie żadne minuty) i dopóki kupujący nie kliknie buttona przywołującego pracownika Allegro.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@msniezek A widzisz różnicę między samym założeniem dyskusji a pomocą pracownika Allegro, o której ja pisałem??? JA WIDZĘ!

To, że zakładałem dyskusje, nie oznaczało, że otrzymałem pomoc od pracownika Allegro! Wręcz przeciwnie.

A odnośnie przycisku, to jest to do d..y bo może to zrobić tylko kupujący. A jak jak kilka razy jako sprzedawca prosiłem o pomoc w dyskusji to pracownik Allegro nie raczył się wypowiedzieć. A niby na bieżąco śledzicie dyskusje....Ciekawe....

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@konto zamknięte dyskusja ma służyć swojemu celowi - nie ma znaczenia, czy osiągnie go z realnym, czy tylko potencjalnym udziałem pracownika. I ten cel jest spełniony. Możesz pomocy pracowników nie uznawać za wystarczającą, ale nawet Ty uznajesz dyskusje za przydatne. I to nie tylko wtedy, gdy sprzedawca nie odpowiada, bo trudno chyba za taką uznać dyskusję rozpoczynającą się od słów "dzisiaj odebrałem przesyłkę"...

Rzeczywiście, podstawowym celem dyskusji, którego kupujący są coraz bardziej świadomi, jest zapewnienie bieżących odpowiedzi i kontaktu ze strony sprzedawcy. To dobrze - trwające dyskusje w żaden sposób sprzedawcom nie szkodzą, wystarczy terminowo w nich odpowiadać. Jedynie dyskusje nierozwiązane wpływają na jakość sprzedaży (a przypominam, że dyskusję można oznaczyć jako nierozwiązaną najwcześniej po 14 dniach od jej rozpoczęcia).

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@msniezek "trwające dyskusje w żaden sposób sprzedawcom nie szkodzą"

NIEPRAWDA. Jak się ma już zakładane dyskusje to obcinacie punkty w jakości sprzedaży. Gdy nie ma dyskusji, to punkty dodatnie są przyznawane. Więc dla sprzedawców nie jest to obojętne.

Po raz kolejny podajesz nieprawdziwe informacje!

Natomiast zgadza się to, że niestety, kupujący coraz częściej stosują to jako najzwyklejszą formę kontaktu. Bez żadnej innej wcześniejszej. Dlatego to nadal powinno nazywać się sporem i być otwierane tylko w spornych sytuacjach. Z kolei pracownik Allegro powinien być wówczas mediatorem, który zapozna się ze sprawą i oceni kto ma rację i rzeczywiście pomoże w zakończeniu dyskusji. Nie może być tak jak teraz.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@msniezek, sprzedający też ma możliwość kliknięcia jakby, wystarczy pogadać na czacie z supportem i ten zapewni wsparcie w ciągu 24h, inaczej kupujący by pisał [ . ] na każdą odpowiedź byle nie zamknąć dyskusji 🙂 ale buttonik każdy powinien mieć, obie strony, tak samo jak obie strony możliwość zamknięcia po wcześniejszym potwierdzeniu na mailu przez drugą stronę 🙂 a brak potwierdzenia 7 dni oznacza zgodę 😛

oznacz moderatorów

axelbis
#10 Popularyzator#

@msniezekChwila moment, już samo utworzenie dyskusji wpływa na jakość sprzedaży. Nawet jeśli treścią dyskusji są pozdrowienia dla sprzedawcy.

P.S. czy jest możliwość wysłania wiadomości prywatnej?

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@axelbis Dokładnie. Napisałem już to powyżej, wcześniej.

No, ale to przecież standard, że pracownicy Allegro tak odpowiadają 😄

Biedny śnieżek, sam się zaorał 😄

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@axelbis, zawsze jest, poprzez Centrum Wiadomości 🙂

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@konto zamknięte Czasem wystarczy też po prostu wysłać zapytanie do oferty gdzie się kupiło, albo jako odpowiedź na maila potwierdzającego złożenie zamówienia (sam tak robię najczęściej żeby sprzedawca od razu widział którego zamówienia dotyczy pytanie).

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@konto zamknięte No to bawcie się dobrze  atu SOBOTA i luz szlus 🍻

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@LEW433 ja tam jestem w najlepsze w trakcie pakowania przesyłek :D:D

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@ No teraz zaczną się schody po tej pandemii Ktoś musi za nią zaplacić i to nie będzie rząd !!!!

oznacz moderatorów

axelbis
#10 Popularyzator#

@konto zamknięte Ale ja chciałem do Macieja 🙂

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

a to jutro, Maciuś już wraca do domku 🙂 aajj.. w poniedziałek 😊 mecz oglądał jednym okiem a drugim czytał posty 🙂 a że jedno i drugie nie wyszło jak trzeba (niebiescy przegrali) to niezbyt zadowolony jest 😀 ludzie z Poznania są spoko jak dla mnie 😄

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@ KOLEJORZ    🚆🚆!!!!!!

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@axelbis @konto zamknięte sam fakt posiadania dyskusji nie szkodzi, nie wpływa negatywnie na jakość sprzedaży. Owszem, za 0 dyskusji może otrzymać punkty dodatnie (różną liczbę, w zależności od liczby zamówień), ale >0 dyskusji nie daje punktów ujemnych. Dodatkowo, sprzedawca posiadający dyskusje, który szybko w nich odpowiada, może mieć więcej punktów, niż sprzedawca, który ich nie posiada.

  • Przykład 1 - sprzedawca z 50 zamówieniami, 0 dyskusji: 5 punktów za brak dyskusji, razem 5 punktów.
  • Przykład 2 - sprzedawca z 50 zamówieniami, 2 dyskusje, 100% terminowych odpowiedzi (24h), średni czas odpowiedzi 4 godziny: 0 punktów za brak dyskusji, 20 punktów za terminowe odpowiedzi, 24 punkty za średni czas - razem 44 punkty.

To wszystko jest znane od miesięcy i opisane dokładnie w pomocy, nie odkrywam tu Ameryki. Zanim komuś zarzuci się zaoranie, warto się upewnić 🙂

@axelbis nie, nie mamy na Gadane wiadomości prywatnych. Jeżeli chciałeś do mnie, zawsze możesz napisać maila.

@konto zamknięte nie jestem z Poznania, także jesteś w tym wątku drugą samozaoraną osobą 🙂

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@msniezek weź się już człowieku nie ośmieszaj i nie staraj wybielać i udawać, że to co chciałeś napisać jest dobre. Zaorałeś się i tyle. Nie udawaj, że nie.

Napisałeś wyraźnie, że dyskusje nie mają negatywnych skutków dla sprzedawców, i utwierdzasz nas w tym przekonaniu pisząc, że niby mając dyskusje i szybko odpowiadając, można mieć więcej punktów. Guzik prawda.

Konkretny przykład (mój).

Za brak dyskusji dostałbym 50 punktów.

Natomiast za terminowe odpowiedzi dostałem 20/20, a za średni czas odpowiedzi (1h 35 minut) dostałem 28/30. Więc otrzymałem 48 punktów zamiast 50 przy braku dyskusji. To jednak strata 2 punktów. Natomiast nawet gdybym odpowiadał błyskawicznie, np. 1 minutę po, dostałbym maksymalnie 50/50, a więc był co najwyżej na zero, w stosunku do braku dyskusji.

Pomijam, że przy braku dyskusji nie traciłbym czasu na bezsensowne odpisywanie osobom, które pytają w nich kiedy będzie wysyłka, choć np. termin nie minął.

Więc coś te twoje rachunki są o kant tyłka.

Jak zwykle, zamiast posłuchać dobrych pomysłów sprzedawców, które wszystkim (od klienta, sprzedawcę po pracowników Allegro) ułatwiłyby funkcjonowanie, to starasz się jak inni pracownicy Allegro, udowodnić, że to co robicie jest super. Każdy się myli, tylko nie wy!!!

Więc sorry, ale "kończ waść, wstydu oszczędź".

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@konto zamknięte zapomniałeś w swoich obliczeniach uwzględnić punktacji za odsetek terminowych odpowiedzi w dyskusjach. Jeżeli w każdej ze swoich dyskusji odpowiedzi udzieliłeś w ciągu 24 godzin (nie wliczając weekendów i świąt), co nie jest chyba takie trudne, miałbyś 100%, a tym samym dodatkowe 20 punktów.  Czyli posiadając dyskusję miałbyś 48+20=68 punktów, podczas gdy bez dyskusji - tylko 50.

Nie staram się udowodnić, że coś jest super - cały czas prostuję tylko Twoje błędne, niezgodne z prawdą wypowiedzi. Obiecuję, że nie odezwę się, jeżeli nie będę miał czego prostować 🙂

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@msniezek  CHŁOPIE !!! PO RAZ KOLEJNY NIE CZYTASZ CO NAPISAŁEM !!!

Jak Allegro może kogoś takiego zatrudniać?? Ty to robisz społecznie czy ci płacą? Bo u mnie po takich popisach wyleciałbyś z roboty natychmiast.

Oto cytat z mojego postu, na który odpowiadając, chciałeś "zabłysnąć", ale znów się zaorałeś 😄

"Za brak dyskusji dostałbym 50 punktów.

Natomiast za terminowe odpowiedzi dostałem 20/20, a za średni czas odpowiedzi (1h 35 minut) dostałem 28/30. Więc otrzymałem 48 punktów zamiast 50 przy braku dyskusji."

 

oznacz moderatorów