anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rekompensata a prośba usunięcia negatywnej opinii

Client:43815547
#7 Wielbiciel#

Miesiąc temu zamówiłam towar, który w międzyczasie kiedy paczka do mnie szła okazał się być złym rozmiarem, dlatego zanim finalnie paczka dotarła zgłosiłam jej zwrot. W aplikacji po tygodniu od zgłoszenia zwrotu nie zmienił się status przesyłki, a co za tym idzie nie wiedziałam czy paczka finalnie wróciła do sprzedawcy, stąd też pojawiła się moja wiadomość do niego czy paczka finalnie wróciła. Niestety takowej odpowiedzi nie uzyskałam, a po 2 tygodniach nie otrzymałam również zwrotu pieniędzy. Pojawił się ponowny kontakt ze sprzedającym (tym razem udało uzyskać się odpowiedź po 3 wcześniejszych wiadomościach), w którym dowiedziałam się, że zwrot został zlecony ale dotarł do mnie po okresie w którym powinnam go otrzymać więc skłoniło mnie to do wystawienia opinii odnośnie opóźnienia ze zwrotem pieniędzy. Po jakimś tygodniu od wystawienia tej opinii sprzedający napisał do mnie proponując mi 100% rekompensaty kwoty zakupu towaru za zaistniałą sytuację w zamian za usunięcie negatywnej opinii. Czy coś takiego jest legalne skoro defacto paczkę odesłałam, pieniądze dotarły ale z opóźnieniem, a sprzedający proponuje mi ponownie pieniądze w zamian za pozytywną opinię? 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Halfrunt
#20 Guru#

Defacto finalnie tak

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

legalne , ale nieetyczne

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Rekompensata,  wynagrodzenie  za  doznane kłopoty, za oczekiwanie, niepewność,  nie jest niczym nagannym, jest nawet czymś wskazanym i uzasadnionym.  Ale uważaj, najpierw wypłata rekompensaty, dopiero  potem  korekta opinii.

oznacz moderatorów

Client:43815547
#7 Wielbiciel#

Nie zamierzam się na to zgadzać natomiast sprzedający nie daje za wygraną i dostaje od niego w wiadomościach taktyczne znaki zapytania już drugi dzień, stąd też moje wątpliwości jak się w tej sytuacji zachować. Dzięki za odpowiedź, nie spotkałam się jeszcze dotychczas z czymś takim. 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Sprzedawcy którzy otrzymują negatywne oceny są mocno naciskani przez  Allegro,  to serwisowi najbardziej zalezy na jak najmniejszej ilości negatywnych ocen.

A sprzedający jest często niewiele  winien, jeśli paczka szła miesiąc to może Huti napadli na okręt na Morzu Czerwonym? To ostatnio częste  przypadki...

Rekompensata w juanach Chińskich  byłaby czymś bardzo egzotycznym  🙃

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@br. weno , bo zaciąga to trochę rasizmem , po mojemu winowajcą są łoniki .

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@mdrogeria   E..eee  tam,  przesadzasz,   teraz chińskie to krzyk mody,   Made in hameryka  to dopiero rasizm...

Dobrze że  Allegro poprawia terminowość,  już stara się dorównać  w terminach Chińczykom i chwała  im za to.. 😂

oznacz moderatorów