Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zgłosiłem zwrot zakupionego towaru, lecz produkt został wysłany i aktualnie jest w punkcie odbioru (Żabka). Czy w związku z tym muszę odebrać paczkę i odesłać, czy mogę po prostu jej nie odbierać? Zadałem to samo pytanie sprzedającemu, lecz nie otrzymałem odpowiedzi. Pozdrawiam.
Za nieodebraną przesyłką będzie naliczona opłata, którą obciążą sprzedawcę. Nie wiem, w jakim momencie zgłosiłeś zwrot, ale sprzedawca będzie mógł Cię obciążyć tą opłatą.
Zwrot ze Smartem jest darmowy więc w zasadzie nie musisz, ale lepiej odebrać i odesłać.
Moim zdaniem wprowadzasz w błąd. Taka przesyłka (mimo tego, że Smart) zostanie obciążona za zwrot.
Zwrot nie jest jednoznaczny z anulowaniem transakcji , Poczta nalicza opłatę za powrót nie podjętej przesyłki i prawdopodobnie sprzedawca tą kwot Cię obciąży , odbierz przesyłkę i zwróć .