Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Padłem ofiarą bardzo zmyślnego oszustwa na Allegro Lokalnie. Zakup dotyczył konta w grze "Valorant", ale patrząc na profil sprzedającego ten sam schemat wykorzystuje w większości popularnych gier. Po krótce:
Sprzedający na Allegro Lokalnie wystawia na sprzedaż konto (w bardzo atrakcyjnej cenie), przy czym opisuje on, że kupujący otrzyma konto, pełen dostęp i również, że na koncie znajdują się przedmioty ze zdjęć "powyżej". Przykładowa formułka z opisu takiego konta:
"Witam mam do sprzedania moje konto valorant, na koncie znajdują się skiny ze zdjęć powyżej, kupujący otrzymuje konto wraz z mailem co gwarantuje zerową szansę na utratę konta. Tak jak napisane jest powyżej konto jest tylko i wyłącznie moje i puste, ( zero blokad , ani jednego ostrzeżenia o AFK)."
Magia polega na tym, że po zakupie kupujący otrzyma konto i pełen dostęp do niego, ale konto będzie puste (nic na nim nie będzie - każdy może stworzyć takie konto za darmo). Sprzedający odpowiada na pytania kupującego, stale wprowadzając go w błąd - mówiąc, że konto posiada przedmioty, których nie posiada. Po zakupie oszust wypiera się jakiejkolwiek odpowiedzialności - wmawia kupującemu, że to nie jego wina, że konto nie posiada żadnych "skinów", o których mowa w pierwszej linii opisu i które są przedstawione na zdjęciach z konta, bo wg. niego użycie słów "konto jest puste (zero blokad) [...]" zwalnia go z odpowiedzialności. Jest to o tyle ciekawe, że każda osoba grająca w gry zobaczywszy w opisie "konto jest puste" zrozumie, że nie posiada ono blokad (to też sugeruje użycie nawiasów i ich zawartość).
Oczywiście utworzyłem dyskusję ze sprzedającym, zobaczymy co na to Allegro.
Jako ciekawostkę dodam, że sprzedający sprzedaje na allegro od 5 lat i ma ponad 12 aktywnych ogłoszeń tego typu.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@kbtygmont w tej sytuacji możesz założyć dyskusję ze sprzedającym. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta).