Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Chcę napisać skargę na jednego ze sprzedawców. Moje konto nie jest aktywowane, więc nie mogę tego zrobić bezpośrednio. Potrzebowałem walizki w trasie, zdecydowałem się na jej zakup u sprzedawcy BiM-BN. I tak się złożyło, że z powodu nieznajomości języka nie przeczytałem opisu do końca i uznałem, że na sprzedaż jest uchwyt do walizk, a nie walizka. Myślę, że każdy może się mylić. Na co grzecznie zadałem pytanie, jednocześnie nie będąc niegrzecznym wobec sprzedawcy. Na co w odpowiedzi poszły za mną nieadekwatne stwierdzenia, uważam, że takie zachowanie nie przystoi sprzedawcy, który jest na rynku od kilku lat. Trzeba z godnością przyjmować krytykę i napływające pytania, a nie wpychać ludzi w ich błędy. Poprosiłem o zwrot pieniędzy, ale moje komórki nerwowe nie zostaną zwrócone. Zamiast pomocy, której możesz potrzebować, zabierze nie tylko pieniądze, ale i nerwy. Zdecydowanie nie polecam zakupów u tej osoby. Każdy może popełnić błąd, ale potrzebuje pomocy, aby go rozwiązać, a nie dołączyć inne problemy. Bądź ostrożny i miej cierpliwość do pracy z każdym klientem. Jeśli ten sprzedawca nie ma takiej cierpliwości, nie ma dla niego miejsca na rynku sprzedaży.
Ja wnioskuję o punkt w regulaminie, że warunkiem korzystania z portalu jest znajomość języka polskiego przynajmniej w stopniu komunikatywnym bez pomocy translatora.
Po odstąpieniu od umowy zakupu przy zakupie konsumenckim sprzedający musi Ci zwrócić środki, nie chce dlaczego? załóż dyskusje: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Odesłałem towar, ale po tak nieprzyjemnej rozmowie nie wiem czy sprzedawca zwróci pieniądze
Rozmowa nieprzyjazna tu nie ma żadnego znaczenia, zwrot i odesłanie przy zakupie konsumenckim? musi zwrócić.
Dziękuję Ci
@Repa_Mikle nie martw się według medycyny i tak codziennie obumiera nam 10tys komórek nerwowych w mózgu więc argument niecelny nie mogłeś stracić czegoś co i tak byś stracił, co do zakupu to od tego masz taki przycisk zadaj pytanie sprzedającemu by najpierw pytać potem kupować ciesz się tylko że przez słabe zrozumienie języka nie kupiłeś nic u prywatnego sprzedawcy nie będącego firmą bo byś nie mógł towaru zwrócić