anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Skargą na sprzedawcą

MAMY ROZWIĄZANIE!
Repa_Mikle
#8 Zapaleniec#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Chcę napisać skargę na jednego ze sprzedawców. Moje konto nie jest aktywowane, więc nie mogę tego zrobić bezpośrednio. Potrzebowałem walizki w trasie, zdecydowałem się na jej zakup u sprzedawcy BiM-BN. I tak się złożyło, że z powodu nieznajomości języka nie przeczytałem opisu do końca i uznałem, że na sprzedaż jest uchwyt do walizk, a nie walizka. Myślę, że każdy może się mylić. Na co grzecznie zadałem pytanie, jednocześnie nie będąc niegrzecznym wobec sprzedawcy. Na co w odpowiedzi poszły za mną nieadekwatne stwierdzenia, uważam, że takie zachowanie nie przystoi sprzedawcy, który jest na rynku od kilku lat. Trzeba z godnością przyjmować krytykę i napływające pytania, a nie wpychać ludzi w ich błędy. Poprosiłem o zwrot pieniędzy, ale moje komórki nerwowe nie zostaną zwrócone. Zamiast pomocy, której możesz potrzebować, zabierze nie tylko pieniądze, ale i nerwy. Zdecydowanie nie polecam zakupów u tej osoby. Każdy może popełnić błąd, ale potrzebuje pomocy, aby go rozwiązać, a nie dołączyć inne problemy. Bądź ostrożny i miej cierpliwość do pracy z każdym klientem. Jeśli ten sprzedawca nie ma takiej cierpliwości, nie ma dla niego miejsca na rynku sprzedaży.

63d19c6a73573bf3302a170d.jpeg

63d19c6a73573bf3302a170d-1.jpeg

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
starling_shop
#14 Krzewiciel#

Ja wnioskuję o punkt w regulaminie, że warunkiem korzystania z portalu jest znajomość języka polskiego przynajmniej w stopniu komunikatywnym bez pomocy translatora.

oznacz moderatorów
Repa_Mikle
#8 Zapaleniec#
Wiem, że nie znam języka na odpowiednim poziomie i popełniłem błąd. Ale sprzedawca mnie wkurzył
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Po odstąpieniu od umowy zakupu przy zakupie konsumenckim sprzedający musi Ci zwrócić środki, nie chce dlaczego? załóż dyskusje: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów
Repa_Mikle
#8 Zapaleniec#

Odesłałem towar, ale po tak nieprzyjemnej rozmowie nie wiem czy sprzedawca zwróci pieniądze

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Rozmowa nieprzyjazna tu nie ma żadnego znaczenia, zwrot i odesłanie przy zakupie konsumenckim? musi zwrócić.

oznacz moderatorów
Repa_Mikle
#8 Zapaleniec#

Dziękuję Ci

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@Repa_Mikle nie martw się według medycyny i tak codziennie obumiera nam 10tys komórek nerwowych w mózgu więc argument niecelny nie mogłeś stracić czegoś co i tak byś stracił, co do zakupu to od tego masz taki przycisk zadaj pytanie sprzedającemu by najpierw pytać potem kupować ciesz się tylko że przez słabe zrozumienie języka nie kupiłeś nic u prywatnego sprzedawcy nie będącego firmą bo byś nie mógł towaru zwrócić 

oznacz moderatorów