Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Fajny_Uzytkownik w ofertach jest znaczek "Smart! only" i stąd wiesz 🙂
Już się załapałeś na promocję, bo wartość Twoich zakupów to ponad 1000 zł.
Odebranie Monet będzie możliwe od godziny 15:00, dnia 22 maja 2023 r. przez okres 5 dni kalendarzowych. Aby zgarnąć monety, kliknij [przycisk „Odbierz”] w zakładce.
Dzięki za dobrą wiadomość. Co do oznaczeń, są one chyba tylko w momencie zakupów gdy akcja trwa? Po zakupie, znaczek w zakładkach "kupione", u mnie niestety znika. Co do promocji, dowiedziałem się dopiero po zakupach. Jeszcze raz dzięki za info i mam nadzieję że monety się pojawią 🤣
@PozytywnyUser nie ma sprawy! Znaczek znika w takim sensie, że nie widzisz go na liście Twoich zakupów? Bo gdy wejdziesz w ofertę z zamówienia z poziomu zakładki Moje zakupy, to powinieneś zobaczyć ofertę w momencie zakupu i znaczek powinien być widoczny 🙂
Dokładnie, na liście zakupów w zakładce kupione, nie ma już znaczka gdy oferta z only Smart się zakończy. W momencie zakupu jest.
@PozytywnyUser dziwne, ale nie martw się, my w systemie widzimy, że w momencie zakupu, znaczek był, więc widać, że warunki promocji zostały spełnione 🙂
Witam, przepraszam że tak podpinam się pod temat... Też mam problem z monetami za Smart Week. Zrobiłem zakupy za ponad 500pln, dwa przedmioty oznaczone "Smart! Only" i do dzisiaj nie ma śladu po promocyjnych monetach... :(. Aktualizowałem appke, logowalem się na inncy przeglądarkach i nic... 😞 Czyżbym się nie łapał?
@Sonsiatt sprawdziłam Twoje zakupy z okresu promocji i przykro mi, ale w ofertach w których dokonałeś zakupów nie było oznaczenia Smart! only, a jedynie Smart Week.
Hmmm, byłem pewien że Smart! Only. No nic,trzeba być bardziej uważnym :). Bardzo dziękuję za pomoc:) 🙂
Witam
Też się podepnę pod temat.
Dokonalem kilku zakupów na kwotę ponad 500zł i nie otrzymałem monet. Mogę prosić o weryfikację czy wszystko jest ok. Przy dwoch zakupach używałem kuponów czy to może być powodem ze nie otrzymałem monet?
Pozdrawiam Darek
@Darek324 Podaj proszę numery zamówień.
Przesyłam numery zamówień:
bd2a6d80-f806-11ed-9389-098f3664e60b
87ed6dc0-f6f8-11ed-b691-9d58f6c757d5
2f5b21d0-f6f7-11ed-96a9-01eff8f865a7
ea67bd70-f6ee-11ed-a05a-0b2813fa325b
a64cc1b0-f678-11ed-aff1-c56ca2dd2730
70c4b090-f5a9-11ed-a701-4725a319769a
bb69c1f0-f3f9-11ed-a77b-e91495d0f40d
Pozdrawiam Darek
@Darek324 Przekazałam tę sprawę do weryfikacji. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Dziękuję Ci bardzo
@Darek324 Przekazano mi, że jedynie zamówienia: bd2a6d80-f806-11ed-9389-098f3664e60b, ea67bd70-f6ee-11ed-a05a-0b2813fa325b, a64cc1b0-f678-11ed-aff1-c56ca2dd2730 były oznaczone "Smart! only". Oznacza to, że koszty zakupów nie przekroczyły 500 zł. Właśnie to jest przyczyną nieprzyznania monet.
Dziękuję za informację. Widoczne pozostałe zakupy były oznaczone jako smartweek. Bardzo podobne oznaczenia i to mnie musiało zmylić.
No i nie ma monet 😭 No i co teraz z tym zrobimy? 😅
@Fajny_Uzytkownik działam w Twojej sprawie, poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, dam znać gdy tylko otrzymam odpowiedź 🙂
@Fajny_Uzytkownik monety są już na Twoim koncie 🙂
Dzień dobry. I ja pozwolę sobie dołączyć do tematu ponieważ dzisiaj jest ostatni dzień na odbieranie monet. Również w poprzednim tygodniu dokonałem zakupów artykułów z oznaczeniem "Smart!Week" za ponad 500 zł z nadzieją otrzymania 30 monet, jednak nie jestem pewien czy było oznaczenie "Smart! only". Jeżeli to możliwe to proszę o weryfikację, zamówienia:
1eadca30-f725-11ed-91e7-6b307fc45fb2 ; 31c14670-f675-11ed-9d6a-bb726eb013f5,
de39e6a0-f670-11ed-b984-e5024c21f9da ; 1151b5f0-f41d-11ed-82bb-01ed0b18571c