Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie sprzedawca [edycja] neka swoich klientow,
grozi ludzia i obraza ich, takze obwina swoich klientow za wszystko
u mnie po piseme natychmiatowej rezygnacji z towaru klamie ze nie ma danych nawet zamowienia(gdzie otrzymal dane zamowienia i serdeczna prosbe o zmiane towaru lecz nie potrafil tego odnalesc -zatem podziekowalem za pomoc i napialem ze rezygnuje z zakupu, po czym grozi o wpisaniu swojego klienta do rejestru dluznikow, dostal pisemna emailowa rezygnacje z towaru w tej same chwili a pomimo to wyslal towar i dalej grozi klientowi, same jego opisy co do klientow mowia wiele o nim samym a opinie klientow sa przerazajace pomiajac juz calkiem jego towary nieraz niezgodny z opisem.Ten sprzedawca neka ludzi i zastrasza i nie potrafi przyznac sie do bledu, zastraszajac ludzi a to sa klienci.prosze serecznie o usuniecie tego sprzedawcy dla dobra ludzi i wszystkich na tym portalu,dziekuje i pozdrawiam serdecznie
@Client:93716582 Nie masz obowiązku odbierać towaru, jeśli został wysłany po Twojej rezygnacji. Sprzedawca zrobił to na własny koszt i własne ryzyko. Masz problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Pomoże Ci tam pracownik allegro.
dzieki sedeczne za odpowiedz
to prawda zrobil to na wwlasny koszt i ryzyko.. pomimo rezygnacjii dalej wciska mi ze nie ma nawet nr zamowienia ..wysyla a potem mi grozi wpisem do krajowego rejestru dlugow.
bardzo brzydko odnosi sie do swych klientow(widac to po opinach negatywnych) .. gdzie sam nigdy nie widzi swojej winy i zawsze wszystko zwala na klienta.chyba mamy prawo do odmowy? i do szacunku prawda?
@Client:93716582 Tak, masz prawo. Jeśli nawet wysłałeś rezygnację bez podpisu, sprzedawca mógł się domyśleć o co chodzi i nie wysyłać na siłę przed wyjaśnieniem sprawy. Teraz wyślij rezygnację ponownie i napisz w niej , że ta pierwsza, wysłana poprzednio była Twoja. Nie musisz ponosić kosztów wysyłek.
Poważnie? sprzedawca powinien zgadnąć od kogo jest wiadomość email?
W sytuacji gdy klient nie chce podać swoich danych?
oczywiscie to jego wina mial nr zakpu podany w pierwszym emailu .. a mimo to sciemnia dale ze nia ma danch..ale do szkalowania i zastrasszania ma dane to ciekawe prawda? co do traktowania klientow wystarczy poczytac opinie ..a tam wiele na temat alltrade anters.. bo ludzie maja juz dosc takiego traktowania..zatem czas przeprosic klientow i odejsc all trade andres..
@Client:93716582 A coś jaśniej? To firma? Kupiłeś, zapłaciłeś i zrezygnowałeś? Po jakim czasie? Czego oczekujesz?
Klient nieco mija się z prawdą.
Dokonał zakupu za pobraniem i to jest prawda.
Z innego emaila, bez podpisywania się napisał że chce zrezygnować z zakupu.
Został poinformowany że może zrezygnować, ale musi mi napisać kim jest bo nie jestem w stanie bez loginu lub nr aukcji lub nazwiska powiązać go z zakupem.
Klient nie podał mi swoich danych.
Efekt jest taki że przesyłka została wysłana i wróciła do mnie nieodebrana.
Ja wiem, że dla klienta to zaskakujące, ale żeby sprzedawca mógł coś zrobić z transakcją, musi znać login z allegro lub nr aukcji lub nazwisko klienta.
Jeżeli klient nie chce się przedstawić, to w żaden sposób nie da się ustalić jakiego zakupu dotyczy email
@Client:93716582 jeżeli jest tak jak pisze @antres to nie odstąpiłeś skutecznie od transakcji. I powinieneś zapłacić Sprzedającemu zwrot za koszty przesyłki pobraniowej.
@antres Po co oferujesz pobraniówki? Potem masz takie kwiatki.
@Client:93716582 Dlaczego nie napisałeś o rezygnacji z zakupu z tego samego emaila, z podaniem swoich danych itp?🤔 i byłoby po sprawie
Przy rzeczach w przedziale 15-30zł 20 zamówień to pobrania.
Nieodebrane wraca około 5% wysłanych pobrań.
Szczerze mówiąc mam to wliczone w koszty.
Problemem tutaj jest postawa klienta, który zwyczajnie w swojej korespondenci obraża mnie i szkaluje
problem tym ze dostal maila i dane mial a klamie dalej
napisalem wyraznie ze dziekuje za pomoc i rezygnuje a dzis od rana mnie zatrasza znany z tego dzialania widac w opinach.. niech przeprosi klientow za swoje zachowanie i odejdzie z honorem
@Client:93716582 Krótko:
- Odstąpiłeś od umowy ze swojego konta?
- Podałeś numer aukcji i swoje dane?
i znowu klamiesz.. podalem wsszystko naet nr zamowienia , a po informacii ze nie moze znalesc zamowienia mialem prrawo do rezygnacjii i to zrobilem.. klamco
Kłamczuszek 🙂
zrezygnowalem zaraz po tym (kilka minut max.3minty) jak napisal ze NIE widzi nawet tego zamowienia,grzecznie z kultura podzikowalem za pomoc i zrezygnowalem .. a teraz mnie zatrasza to skandal!
co z takim czlowiekiem zrobic?
@Client:93716582 Aby podsumować :
co wysłałeś Sprzedającemu? Czy on mógł Twoją transakcję na podstawie tego emaila łatwo namierzyć? Sprzedawca nie ma czasu bawić się w Sherlocka Holmesa i obdzwaniać wszystkich kupujących pytając się czy to ta transakcja.
Po drugie : po 3 min?? serio?? To nie myslisz PRZED zakupem??
Czy według Ciebie paczki są transportowane za darmo - czy masz świadomość że Sprzedajacy ponosi te koszty? Chyba że zrobiłeś to celowo aby narazic na straty Sprzedającego - aaa to wtedy jest na to inny paragraf...
@Client:93716582 Nie daj się zastraszyć paragrafami, możesz zrezygnować po 1 sekundzie, a nie aż po trzech minutach. Ustawodawca dał Ci takie prawo. Ciebie nie obchodzi, czy paczki są wożone za darmo. Odstąpiłeś, sprzedawca wysłał na własny koszt - on też wie, że nie są wożone za darmo.
@xyz96 Oczywiście wiesz że takie celowe działanie ( narażenie na starty ) podlega pod paragraf?
Gwoli wyjaśnienia
Klient z zakupu zrezygnował nie kilka minut po zakupie, ale następnego dnia.
Najpierw z innego emaila, wysłał zapytanie do zupełnie innej aukcji podając kolory jakie chce otrzymać.
Odpowiedziałem mu, że nie widzę zakupu (na tej innej aukcji w której podał kolory)
Klient zrezygnował z zakupu dopiero kolejnego dnia i nie podał mi mimo moich próśb swoich danych żebym mógł anulować zakup.
Jak widać, demonstruje to jak klient kłamie i nagina rzeczywistość
Tutaj natomiast email w którym wyjaśniam, że nie wiem kim jest klient i że anuluję jego zakup jak mi poda swoje dane lub nr aukcji
Tak więc klient z kont A kupił przedmioty na aukcji A
Emaile natomiast wysłał mi z konta B przez zadaj pytanie na aukcji B
Ani konta z allegro ani aukcje nie są w żaden sposób ze sobą związane