
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zamówienie złożyłam 3 maja przesyłka za pobraniem.Termin dostawy miał nastąpić 19-21 maj.Do tej pory nie mam ani towaru,ani informacji na jakim etapie jest moje zamówienie.Wspomnę,że pisałam do sprzedającego.Niestety żadnych informacji.Telefonu nikt nie odbiera.Rozumiem że w obecnej sytuacji może nastąpić opóźnienie,ale wypadałoby o tym poinformować.I tu moje pytanie.Czy mogę bez konsekwencji zrezygnować z kupna i jak to zrobić? Nie odbierać przesyłki? Prosze o pomoc.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładnie tak sie czuję NIEGODNA 😞 A może boi sie koronawirusa bo jestem ze Śląska 🙂 A tak serio to ignoracja ze strony sprzedającego jest najbardziej wkurzająca.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:79179573
Odniosłam się do bardzo konkretnej sytuacji, w której Kupujący sam się rozmyślił i anulował transakcję. I za co miałby wystawić negatywa? Może uzasadnieniem jest: "musiałem zrezygnować, bo jednak mnie nie stać i chcę się za to na kimś wyżyć?". Albo: "żona zobaczyła, opierdzieliła i kazała anulować, więc jestem wściekły?". Serio nie rozumiesz o co mi chodzi, czy po prostu mnie polubiłeś i chcesz pogadać? 😉

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Post był chyba na inny temat
"Zamówienie złożyłam 3 maja przesyłka za pobraniem.Termin dostawy miał nastąpić 19-21 maj.Do tej pory nie mam ani towaru,ani informacji na jakim etapie jest moje zamówienie.Wspomnę,że pisałam do sprzedającego.Niestety żadnych informacji.Telefonu nikt nie odbiera.Rozumiem że w obecnej sytuacji może nastąpić opóźnienie,ale wypadałoby o tym poinformować.I tu moje pytanie.Czy mogę bez konsekwencji zrezygnować z kupna i jak to zrobić? Nie odbierać przesyłki?"
@Client:79179573 Ty mi już nie przypisuj czegoś, czego nie powiedziałam. Moje oficjalne stanowisko jest takie:
1. Kupujący, który kupił, nie zapłacił, nie odezwał się ---> nie ma prawa do komentowania.
2. Kupujący, który nie zapłacił, bo wybrał pobranie i towaru nie dostał ---> ma prawo wystawić negatyw jak stąd do Władywostoku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@White_Dove_ Zwróć łaskawie uwagę, że po pierwsze: odpowiadałam na post @Client:79179573 , a nie autorki. Po drugie: wolno mi odpowiadać komu chcę i co chcę 🙂
Ula

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
zapomniałaś dodać " i gdzie chcę" sory ale nie jestem przed kompem 24/7 bo jeszcze mam parcę
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »