Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Kupiłem drobinicę, https://allegro.pl/oferta/przewod-2m-bialy-z-wtyczka-euro-h03vvh2-f-2x0-75-mm2-16148621516 od tego sprzedającego jednakże towar nie był zgodny ze zdjęciem i nie było o tym ani słowa w opisie (wtyczka kątowa a nie prosta - co było dla mnie istotne)
Zgłosiłem zwrot, odesłałem przedmiot i otrzymałem zwrot tylko i wyłącznie kwoty za produkt mimo, że artykuł 33 Ustawy o prawach konsumentów mówi, że sprzedający nie musi pokryć dodatkowych kosztów przesyłki względem najtańszej opcji dostawy (zamawiałem Paczkomat InPost który jest droższy o 50gr od najtańszych, oferowanych dostaw) także spodziewałbym się zwrotu 7,64 + 10,49.
Jako że sprzedający jakiegoś zwrotu dokonał, to zablokował mi możliwość otwarcia dyskusji z tego powodu, więc otworzyłem reklamację, która idzie "czatem". Allegro w tymże czacie niespecjalnie pomogło. Pracownik który coś tam napisał sprawia wrażenie nie znającego j. polskiego i w ogóle nie odniósł się do treści rozmowy.
Całej sytuacji w ogóle by nie było gdybym faktycznie dostał to co widziałem że niby kupuję. Sprzedający albo rżnie głupa, albo nie wiem... Co mam z tym zrobić i jakimi kanałami?
Zamówienie: be6c1160-b359-11f0-82b3-5b9e4ff20103
Tylko tę wtyczkę u niego zakupiłeś?
Tak. Wiem, że jeśli by było więcej elementów a zwróciłbym część, to nie musi zwracać żadnej kwoty dostawy bo jednak część u mnie zostaje i była dostarczona.
@pietryna123 a nie prościej było napisać do sprzedawcy pytanie, a nie reklamacje, czy dyskusje ?
Druga sprawa że jak sprzedawca zleca zwrot to allegro nie zaznacza kosztów dostawy, są tylko domyślnie zaznaczone produkty zgłoszone do zwrotu, trzeba to zrobić ręcznie więc pewnie tu mógł być problem 🙂
prawo prawem ale ekonomia robi swoje biedny sprzedawca staje się jeszcze bardziej biedniejszy 😅
@pietryna123 Skonsultowałam sprawę i doradca zweryfikuję tę reklamację i wypowie się w dyskusji.