Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć!
13 Stycznia zamówiłem produkt za pobraniem.
Tego samego dnia znalazłem ten sam w dużo niższej cenie, więc zrezygnowałem z zakupu.
Mimo to sprzedający dwa dni później tj. 15 Stycznia nadał przesyłkę.
Oczywiście jej nie odebrałem.
Teraz upomina się o zwrot kosztów i straszy sądem.
Chory jakiś czy co?
@az1rael Spokojnie.. Nic od nich nie chce i nie wezmę. Tylko święty spokój i ewentualne przepraszam.. A komentarzy negatywnych z ostatnich dni mają chyba z 10 xD
@cieszyn5 napisał(a):W ramach przeprosin zrobili by łaskę i odesłali środki? 😄😁 Coś tu jest nie halo.
Oczywiście, że nie halo. Po tym, jak zagrozili sądem, ja kazałbym im się wypchać.
Nie usuwaj negatywa i nie gódź się na żadne korupcyjne propozycje. To stara sztuczka sprzedawców - jeśli coś przyjmiesz, to sprzedawca zacznie udowadniać, że od początku chciałeś wyłudzić towar albo pieniądze.
@Client:118842576 nie chce ani pieniędzy, ani towaru 😜 Ani płacić za przesyłkę, przez czyjeś niedopatrzenie.
@cieszyn5 no zrobisz jak uważasz za przesyłkę nie zapłacisz odmów tylko odbioru kurierowi albo nie odbierz z maszyny, czy czym to tam było zamówione. Uważaj tylko by ci w ramach postępującej głupoty czasem przelewu czy wysyłki czegoś innego nie zrobili bez twojej zgody bo się możesz naciąć na ten paragraf o przywłaszczeniu skoro tu już taka jazda po bandzie z opiniami to może rzeczywiście jest jakiś nowy pracownik i narobił obstrukcji skoro piszesz że nagle wysyp negatywów jak grzybów po deszczu i pisze o zwalnianiu pracowników.
@Client:118842576 siema, lol 😉
@Client:118842576 napisał(a):
@cieszyn5 napisał(a):
W ramach przeprosin zrobili by łaskę i odesłali środki? 😄😁 Coś tu jest nie halo.
Oczywiście, że nie halo. Po tym, jak zagrozili sądem, ja kazałbym im się wypchać.
Nie usuwaj negatywa i nie gódź się na żadne korupcyjne propozycje. To stara sztuczka sprzedawców - jeśli coś przyjmiesz, to sprzedawca zacznie udowadniać, że od początku chciałeś wyłudzić towar albo pieniądze.
"Nie usuwaj negatywa i nie gódź się na żadne korupcyjne propozycje."
Metoda powszechnie jest stosowana w Oficjalnym Sklepie Allegro 🙂 nieładnie tak prosto do swojego gniazda....
@Client:118842576 Nie stać cie 🙂
@cieszyn5 masz za małą rangę by ci screen przeszedł od 12 poziomu z automatu pokazuje. Jak chcesz coś dodać to np link do strony z screenem albo zwyczajnie przeklej tekst. Co do negatywa i prośby to wina allegro wymuszającego takie działania sankcjami na koncie sprzedawcy za obniżenie negatywem jakości sprzedaży ten system jest tak wypaczony że możesz uwalić płynność finansową firmie bazującej tylko na sprzedaży allegro
@az1rael Skopiowane:
"
@cieszyn5 Allegro też tak kupczy przy negatywach, oni dają kupony. Taki negatyw rozwala sprzedaż, więc ktoś z drugiej strony może mieć duży problem. Mogli nie połączyć zwrotu z nieodebraniem paczki, zawsze warto wysłać maila, żeby uniknąć takich sytuacji jak ta, szkoda niepotrzebnych nerwów po obu stronach transakcji.
Podstawowe pytanie czy ten zwrot kliknąłeś przed tym jak nadał czy po??? I nie mówię o tym co pokazywało allegro, mówię o realnym nadaniu. Zakup był w sobotę, przykładowo jeśli sprzedawca od razu wrzucił paczkę do paczkomatu lub np odniósł do punktu DPD, a kuriera już nie było. To w allegro miałeś paczkę oczekującą na nadanie, a realnie paczka była wysłana. Sprawdziłeś to?
Teraz nawet jeśli nie wysłał wcześniej. To klepnąłeś zwrot, nie anuluj. Rozumiem bo nie było. Ale przyszło Ci może do głowy że klienci kupowali przez cały weekend, samo allegro pewnie wysłało z 1000+ maili o wznowieniach czy zakupach. Gość wpada w poniedziałek do pracy i zasuwa byle jak najszybciej to popakować, bo zaraz będzie kurier, a jak nie wyślę w terminie to negatywy polecą. Serio uważasz, że jego pierwszym zajęciem w poniedziałek rano jest porównywanie listy zwrotów do listy zakupów? W idealnym świecie może by tak było, tutaj jak się zajmie takimi akcjami gdzie raz na miesiąc się taka sytuacja zdarzy to zawali połowę wysyłek w terminie...
Co się robi jak się taka sytuacja zdarza.... A są jeszcze klienci co wiedzą do czego służy telefon, sms i zwykła wiadomość przez allegro (która bardziej zwróci uwagę niż kolejny zwrot na tym szalonym portalu ze zwrotami dochodzącymi do 50%). Czasem wystarczy postawić się w sytuacji drugiej strony. Sprzedający to nie robot z bezpośrednim łączem między mózgiem, a allegro.